Gå til innhold

Kylling på pizza

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk lyst til å ha strimlet kyllingkjøtt på pizza. Dette tenkte jeg å marinere i en aller annen marinade. Noen som har tips til hvilken? Ellers så trenger jeg også tips til hva som kan være godt sammen med kyllingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cashewnøtter er nydelig sammen med kylling :)

Skrevet

Bacon er også bra sammen med kylling.

Skrevet

Kylling,mais,

,spinat og mozzarella og litt rødløk og toamtsaus....er ikke tull engang :wow:

Skrevet

Rødløk, koriander og cashewnøtter, ja!

Skrevet

Jeg syns det er knallgodt å ha stekt kyllingfilet som er skjært i tynne strimler og marinert i søt chilisaus på pizza. Et dryss med frisk koriander setter prikken over i'en.

Skrevet

Jeg har fått servert kylling som var stekt sammen med taco- eller fajitasposepulver på pizza. Det var veldig godt.

Skrevet

Her i byen har vi en italiensk resturant som serverer pizza med kylling og creme fraishe... Kjempegodt. Tror det er grillet kylling.

Ellers en annen resturant har pizza med pasta, kylling og paprika. Nydelig. Her lurer jeg på om det er kyllingbryst...

Skrevet

Kylling er godt med karri (ikke tomatpuré), cashewnøtter, banan og ananas (pleier å droppe den siste her jeg da ;))

Gjest LilSweetie
Skrevet

Purre og mais er også veldig godt til!

Eller noe helt annet: lage "kinesisk" pizza med sursøt saus i stedet for tomatsaus. Godt!

Skrevet

Rødløk, cashewnøtter og masse mais liker jeg best sammen med kylling.

Skrevet

hvordan lager man sursøt saus til å ha på pizzaen istedetfor tomatsaus?

ellers er det en god ide å kopiere den gode kyllingpizzaen fra ristorante, med spinat, tomat, mais og mozzarella...

Skrevet

løk, squash, mais kanskje litt sjampinjong syns jeg er godt i lag med kylling.

Bruker å skjære den i tynne strimler som jeg marinerer i en slags vinagrette, med limejuice, honning og soyasaus og litt knust hvitløk.

Steker ikke kyllingen først, men legger den oppå osten og i tynne strimler blir den fint stekt på 15 min.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg bruker mais, løk, ananas og tomat. Noen ganger alle og noen ganger en eller to av de. Men mais må jeg ha.

Gjest LilSweetie
Skrevet
hvordan lager man sursøt saus til å ha på pizzaen istedetfor tomatsaus?

Jeg kan ikke lage det, så jeg har kjøpt sausen ferdig. Blir godt det også!

Skrevet

Vi lagte kyllingpizza i går. Laget en helt enkel variant med kylling, sopp litt løk og ananas... åsså jarlsberg ost..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...