Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Er litt på Har jo fått kontakt med en superseriøs chihuahuaoppdretter, og om alt går bra så kommer det en valp. Umulig å si når, for alt må klaffe i kullene, mellom valp og eier, etc. Jeg vet bare at det kommer. Er det fler som venter på valp? Få høre alt! Det er så moro å høre om raser, om dere har truffet valpen og foreldrene dens, oppdretteren, etc.
mocci Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Heia! Jeg venter også på valp er det ikke en spennende tid? Jeg har reservert en tispe av rasen fransk bulldog og nå venter jeg med lengsel til hun blir stor nok til å ta med seg hjem. Hun er nå 4 uker og jeg var og besøkte henne sist lørdag! Gjett om jeg smeltet som smør i sola........ Endelig går drømmen min i oppfyllelse og jeg kan nesten ikke vente med å hente min lille prinsesse Snakk om å være valpesjuk da nesten verre enn barnsjuk (men det lar vente på seg hehehehehe) Jeg henter min lille i desember, verdens beste julegave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå