Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 Vet ikke om det er riktig forum, men jeg lurer på om noen her inne har erfaring med å date personer som dere har blitt kjent med gjennom mobil chat+++++
Gjest Hilde K S Skrevet 24. januar 2003 #2 Skrevet 24. januar 2003 Har ikke erfaring, men hvorfor skal det være en værre måte å møte noen på enn på feks fest ?
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #3 Skrevet 24. januar 2003 Sa ikke at det var verre, bare lurte litt jeg....gode/dårlige erfaringer
Nelle Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 Det kunne aldri falle meg inn å date noen jeg bare hadde snakket med på mobilchat! SMS må vel være det desidert dårligste mediet for kommunikasjon -med sine særdeles mange begrensninger... Jeg har imidlertid datet/truffet flere gutter jeg har møtt på irc. Men aldri truffet noen før jeg først har snakket med de på tlf. Man kan snakke om gode/dårlige erfaringer med gjenstander (f.eks Toyota kontra Ford, Colcate kontra Pepsodent osv), men ikke når det gjelder dating med gutter man treffer på SMS chat. Nettopp fordi vi mennesker er så forskjellige. Klart det kan funke, klart det kan vise seg at han er helt forferdelig. Og - det er veldig vanskelig å dømme en personlighet bare ut i fra SMS chat... Snakk iallfall med ham på telefonen før du bestemmer deg for om du vil treffe ham eller ikke! Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå