Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klikker så lett!

Han liker ike å se meg danse på dansegulvet, fordi

jeg vekker gutter oppmerksomhet.

Jeg gjør ikke med vilje - jeg er ikke interessert i de! men likevel

han takler det ikke....

Han liker ikke at noen gutter får se bilde av meg i lettkledde klær.

Han er ekstremt imot at jeg besøker en venninne som bor sammen med hans kompis, jeg får ikke lov....Siden hans kompis ødelegger av og til han, det

har jeg forståelse for men.... vil jo treffe venninne, må ha en annen løsning.

Han er så sjalu av og til at det klikker for han - miste kontroll

og sier mye dumt.. at det fungerer ikke eller at jeg passer nok til singel når han klikker. men han er ellers kjempeglad i meg.

hva gjør jeg?

det kan ikke gjøre noe med det? noen jenter har vært utro mot han,

så ikke rart med dårlig erfaring. men å klikke og raser mot meg uten jeg har gjort noe er litt dumt.... burde kanskje ha bedre kontroll?

jeg er så ekstremt trofast, jeg er ikke sånn å leke med andre, jeg har ekstremt respekt for min kjæreste men han er så sinnsyk sjalu....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som et veldig sunt forhold.

Når han kan nekte deg å gjøre ting som du liker å gjøre, som f.eks å danse så er han ikke noe å samle på.

han burde heller være stolt at andre syntes dama hans var fin.

Skrevet

Hei!

Det er nok veldig vanskelig for han å være så sjalu, han velger jo ikke det selv. Men.. Det hjelper ikke han hvis du bare gjør som han sier heller. Det er han som må ta noen oppgjør med seg selv her, han er tydeligvis livredd for å bli såret.

Husk at selv om du har lyst til å ta hensyn så hjelper ikke det at han blir kvitt problemet.. Heller tvert imot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...