Gå til innhold

Hjelp! Jeg skeiet ut!

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukkebollafeita
Skrevet

Jeg spiste masse sjokolade i kveld. Greide ikke stoppe. Trøst meg! :grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.... :sjenert: Det var vel en dårlig trøst, er jeg redd.

Vel; imorgen er en ny dag - det er kjemefint å bruke helgen til å komme igang med nye sunne vaner! Da har vi tid til å lese spennende og sunne kokebøker, handle de spesielle råvarene som vi ikke tenker på ellers, gå tur, trene, unne seg noe ekstra fint i parfymeriet....... Og når mandagen kommer, så er vi godt igang og føler oss mye bedre!

Skrevet

Det er ingen vits i å sutre over det du har gjort feil, du kan ikke gjøre noe med det nå uansett. Det er bare å begynne på nytt med godt mot og holde seg unna sjokkisen heretter.

Gjest Elfrida
Skrevet

Veldig enig, ikke noe vits i å angre på det som er spist, for det er det for seint å gjøre noe med, og det får deg bare til å føle deg dårlig og tjukk.

Det du må fokusere på er det du kan kontrollere, nemlig nåtiden og framtiden.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Spiste en halvliter is og tre pannekaker i går og veide en halv kilo mindre i dag morges enn i går morges :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet

En halvliter is og tre pannekaker er ikke mye mat for en hel dag...

Skrevet

Det kan være lurt å se på hvilken unnskyldning du brukte for å skeie ut. Da står du sterkere neste gang akkurat den unnskyldningen skulle dukke opp igjen :)

Er det for eksempel som belønning kan det være greit å finne en annen belønning, er det for å trsøte seg så finn alternative trsøtemetoder. På forhånd!

Hvis du setter ord på det, tror jeg, får du bedre kontroll når situasjonen dukker opp igjen.

For dét gjør den :sur:

Gjest squeeky
Skrevet

Husk at det er bedre å spise masse en dag, en å småspise hele uka :)

Begynn på nytt i dag du...det går så bra så :klem:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det går greit, trenger ikke trøst. Greide å spy alt opp igjen.

Skrevet
Det går greit, trenger ikke trøst. Greide å spy alt opp igjen.

Da er det kanskje nettopp trøst du trenger allikevel?

Syns du skal søke hjelp for spiseproblemene dine, det å sprengspise for å spy det opp igjen er langt fra sunt, men det vet du nok selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...