Gjest Tjukkebollafeita Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg spiste masse sjokolade i kveld. Greide ikke stoppe. Trøst meg!
Twigi Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Du er ikke alene.... Det var vel en dårlig trøst, er jeg redd. Vel; imorgen er en ny dag - det er kjemefint å bruke helgen til å komme igang med nye sunne vaner! Da har vi tid til å lese spennende og sunne kokebøker, handle de spesielle råvarene som vi ikke tenker på ellers, gå tur, trene, unne seg noe ekstra fint i parfymeriet....... Og når mandagen kommer, så er vi godt igang og føler oss mye bedre!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Det er ingen vits i å sutre over det du har gjort feil, du kan ikke gjøre noe med det nå uansett. Det er bare å begynne på nytt med godt mot og holde seg unna sjokkisen heretter.
Gjest Elfrida Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Veldig enig, ikke noe vits i å angre på det som er spist, for det er det for seint å gjøre noe med, og det får deg bare til å føle deg dårlig og tjukk. Det du må fokusere på er det du kan kontrollere, nemlig nåtiden og framtiden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Spiste en halvliter is og tre pannekaker i går og veide en halv kilo mindre i dag morges enn i går morges
Gjest Elfrida Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 En halvliter is og tre pannekaker er ikke mye mat for en hel dag...
BergensAnd Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Det kan være lurt å se på hvilken unnskyldning du brukte for å skeie ut. Da står du sterkere neste gang akkurat den unnskyldningen skulle dukke opp igjen Er det for eksempel som belønning kan det være greit å finne en annen belønning, er det for å trsøte seg så finn alternative trsøtemetoder. På forhånd! Hvis du setter ord på det, tror jeg, får du bedre kontroll når situasjonen dukker opp igjen. For dét gjør den
Gjest squeeky Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Husk at det er bedre å spise masse en dag, en å småspise hele uka Begynn på nytt i dag du...det går så bra så
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Det går greit, trenger ikke trøst. Greide å spy alt opp igjen.
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Det går greit, trenger ikke trøst. Greide å spy alt opp igjen. ← Da er det kanskje nettopp trøst du trenger allikevel? Syns du skal søke hjelp for spiseproblemene dine, det å sprengspise for å spy det opp igjen er langt fra sunt, men det vet du nok selv.
orakel Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Tråden er ryddet. Reglene. Orakel - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå