Mette Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Er på evig jakt etter en kåpe, den må ikke være for lang og ikke for damete. Den må rett og slett være fin og tøff på samme tid. Jeg er ikke alt for glad i kåper, men man må jo ha en. Den jeg har nå har jeg hatt i mange år for jeg har rett og slett ikke funnet noen jeg liker. Så jeg trenger tips til butikker som har spreke kåper. Kan gjerne være litt innsvinget i livet.
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Kjøp det nye Det Nye! Der viste dei 65 kåper som er nye no til vinteren Mange fine!
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Åh, det er såå mange lekre kåper ute i butikkene nå! Neste Stopp har veldig mange fine med klassisk snitt og forskjellige farger og mønstre. Jeg fant drømmekåpa mi der. Må bare vente en måned til, for å betale for den med god samvittighet
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 LaRedoute har endel fine kåper. (også har de 50% avslag på alt onsdag kveld)
Mette Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Takk for tipset. Det Nye leser jeg aldri men det er kanskje verdt å kjøpe det denne gangen.
Mette Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 LaRedoute har endel fine kåper. (også har de 50% avslag på alt onsdag kveld) ← Jeg så det var en del der, men kåpe kjøper jeg ikke på nettet, må nesten prøve den. Er litt kresen på akuratt dette plagget da jeg ikke bruker det så ofte og skal jeg først kjøpe en må det være en som jeg faller pladask for.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Også har du jo den røde kåpa fra HM som det er reklame for overalt nå for tiden. Fås også i sort og blått(?), men bør definitivt prøves i butikk først siden passformen er noe spesiell.
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 I bladet var det også ein liten titt på nokre av plagga som Viktor og Rolf skal ha i HM-butikkane 9.november. Syns trenchcoaten var utruleg fin! Skråplassert knepping og belte med hjertespenne...
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Og berre for å nemne det så kjem kanskje ikkje dette nye nummeret av Det Nye i butikkane før mandag (kanskje laurdag). Eg abonnerar på det og får det difor tidlegare (trur eg). Slik at du ikkje endar opp med eit gammalt blad...utan kåper i
Gjest ilse Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Zara har en nydelig dobbelkneppet kåpe som fås i bl.a. naturhvit.
Mette Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2006 Og berre for å nemne det så kjem kanskje ikkje dette nye nummeret av Det Nye i butikkane før mandag (kanskje laurdag). Eg abonnerar på det og får det difor tidlegare (trur eg). Slik at du ikkje endar opp med eit gammalt blad...utan kåper i ← Takk, nyttig informasjon Zara har en nydelig dobbelkneppet kåpe som fås i bl.a. naturhvit. ← Zara er ikke her hvor jeg bor. Sist jeg var i Oslo var jeg innom Zara og tittet litt på kåper, fant en jeg likte, men så kom Siv Jensen og plukket med seg den samme, og da var jeg plutselig ikke så interessert lenger En annen ting var at det var så varmt den dagen, så kåpehandel fristet ikke så veldig.
orakel Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Har du vært innom H&M? De har faktisk flere fine kåper i år i flere lengder og fasonger. Jeg har aldri kjøpt kåpe på H&M før men har gjort det nå i høst og er veldig fornøyd
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 B-young har en kjempefin halvlang kåpe fra Jazz. Har kjøpt den selv og er veldig fornøyd. Den er enkel og stilig, og uten for mye dill. Fåes i svart, grått og blått hvis jeg ikke husker feil.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 Sist jeg var i Oslo var jeg innom Zara og tittet litt på kåper, fant en jeg likte, men så kom Siv Jensen og plukket med seg den samme, og da var jeg plutselig ikke så interessert lenger ← Helmaks.
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg så det var en del der, men kåpe kjøper jeg ikke på nettet, må nesten prøve den. Er litt kresen på akuratt dette plagget da jeg ikke bruker det så ofte og skal jeg først kjøpe en må det være en som jeg faller pladask for. ← Mhm, jeg er å trolig kresen, og går fordin med en cardigan eller hva de kalles. Litt kaldt nå som det blåser
Mette Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2006 Tusen takk for hjelpen jenter, da fant jeg endelig en kåpe jeg likte og falt for med en gang. Denne gangen var faktisk H&M vinneren. De hadde utrolig mange fine kåper i år og til en veldig ok pris også.
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Hvilken var det? Jeg fant å en på henne jeg kunne tenke meg. Vittig om vi fant samme
Mette Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 26. oktober 2006 Denne mener jeg det er, bare i sort.
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #19 Skrevet 26. oktober 2006 Var ikke samme som den jeg fant. Men den var jo kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå