Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette bygd opp etter samme lest som Nytt på nytt? Synes det er noe etterligning... Nå har programmet vart i 1 min da men... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en blanding av torsdagsklubben og nytt på nytt. syns det ble temmelig kjedelig.

Skrevet

Søren, jeg glipp av det jeg. Når og hvor gikk det?

Gjest Ingrid78
Skrevet

Det er mer nytt på nytt enn torsdagsklubben i det, men men. Det var litt sånn midt på treet syntes jeg. Greit å se på, men ikke noe jeg må ha med meg.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Høres omtrent ut som reaksjonene da nytt på nytt ble lansert.

Nei, forresten; de reaksjonene var betydelig mer negative.

Skrevet

Det minnet veldig om nytt på nytt, men langt i fra like underholdende.

Skrevet

Synes ideen bak peogrammet hadde potensiale til å bli kjempemoro, men det ble det definitivt ikke. 7 mennesker som skal være kjempemorsomme på under 25 min funker ikke. Alle vitsene virket veldig innøvde. Synd, gledet meg!

Skrevet (endret)

Synes særlig Mathisen var anstrengt morsom, og det virka det som om de rundt ham gjorde også...

Endret av Totalya
Skrevet

Ja, som dere andre sier så var det veldig likt Nytt på Nytt. Skuffende!

Skrevet
Det er mer nytt på nytt enn torsdagsklubben i det, men men. Det var litt sånn midt på treet syntes jeg. Greit å se på, men ikke noe jeg må ha med meg.

:Nikke:

Gjest -eline-
Skrevet

...og det er nok et programkonsept fra UK. Nytt på nytt er bedre enn "orginalen" i UK, bedre og morsommere programledere. 9 out of 10 cats, som 9 av 10 nordmenn bygger på, er skikkelig morsomt, men det har veldig mye å si hvem som er programledere, så dersom de har misset på det her i Norge så blir ikke konseptet så bra nei... (har ikke sett det).

Skrevet

Synes det var helt greit. Nytt på nytt er bedre, men så er de mer innkjørte også. Jeg syntes Dagfinn er morsom alltid jeg :)

Skrevet

Det kan ha potensiale, men i går var det ikke akkurat så mye å le av. Muligens premierenerver.

Skrevet
...og det er nok et programkonsept fra UK. Nytt på nytt er bedre enn "orginalen" i UK, bedre og morsommere programledere. 9 out of 10 cats, som 9 av 10 nordmenn bygger på, er skikkelig morsomt, men det har veldig mye å si hvem som er programledere, så dersom de har misset på det her i Norge så blir ikke konseptet så bra nei... (har ikke sett det).

Er det ikke det Ulrika Johnsen har vært med i?

Skrevet

Det var en blanding av Torsdagsklubben og Nytt på nytt ja, men VELDIG kjedelig. Så heller på Etaten jeg, det var morsommere.

Skrevet

Syns det var ok jeg, og vil absolutt ikke dømme dette før jeg har sett flere episoder. Mathisen kunne de droppet, men resten er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...