Gjest Playgirl Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 Skal vi aldri bli ferdige med puppe/penisdebattene??? Skulle tro voksne mennesker hadde kommet litt videre. Eller?? :oops:
chimp Skrevet 24. januar 2003 #2 Skrevet 24. januar 2003 La dem nå bare kose seg..... Live and let live.....
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #3 Skrevet 24. januar 2003 Ikke lett å komme seg videre... i allefall ikke denne puppestørrelsetråden.... har jo over 500 innlegg jo...
Nelle Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 Jeg trodde denne tråden skulle inneholde et innlegg om en jente som syntes det tok så lang tid før typen kom... Så hadde jeg tenkt å fortelle om ei jeg kjenner som en gang fortalte, med en særdeles oppgitt stemme at typen hennes var heeelt håpløs på området. Derfor hadde hun alltid et Donald blad liggende på nattbordet, slik at hun kunne lese i det når hun begynte å kjede seg... :o Nelle
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #5 Skrevet 24. januar 2003 Hmmm... er det så forferdelig med oss som bruker litt lang tid da, Nelle.... Donald....?
Malou Skrevet 24. januar 2003 #6 Skrevet 24. januar 2003 Jeg trodde denne tråden skulle inneholde et innlegg om en jente som syntes det tok så lang tid før typen kom... Så hadde jeg tenkt å fortelle om ei jeg kjenner som en gang fortalte, med en særdeles oppgitt stemme at typen hennes var heeelt håpløs på området. Derfor hadde hun alltid et Donald blad liggende på nattbordet, slik at hun kunne lese i det når hun begynte å kjede seg... :o Nelle Så feil kan man ta.... Jennifer
chimp Skrevet 24. januar 2003 #7 Skrevet 24. januar 2003 Sorry, Nelle! Men i min nåværende tilstand KLARER jeg bare ikke å fatte sammenhengen......
Nelle Skrevet 25. januar 2003 #8 Skrevet 25. januar 2003 1. Navnet på tråden heter "Bli ferdige med det" 2. Nei, ikke nødvendigvis ille om man bruker litt tid. Husk: Jeg refererer IKKE til meg selv ovenfor... Nelle
chimp Skrevet 25. januar 2003 #9 Skrevet 25. januar 2003 Å på den måten.......satt langt inne den. Klarere i huet idag!
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2003 #10 Skrevet 26. januar 2003 Nei vi blir aldrig ferdig m d, desverre..
Gjest Harleybabe No1 Skrevet 26. januar 2003 #11 Skrevet 26. januar 2003 Hmm...jo, kan bli lei av samme gamle smørja... MEN er ikke dette et diskusjonsforum??? Skulle vi ha gjort oss ferdige med alle slike ting, så hadde diskusjonene våre bare gått ut på oppskrifter og vaskepulver. Det er sikkert noen som er litt "yngre" her som lurer på fryktelig mye, og da er det jo kjempefint at de får svar på sine spørsmål. Til Dere som ikke er interessert i det eller whatever, og som synes det plager dere: Overse det! Andre folk må få lov til å eksistere og diskutere det også. Og hvis dere kaller dere voksne, så må jeg si at dere er utrolige barnslige som i hele tatt vil diskutere dette!? Nes pas? Finito!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå