Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg hadde sex med en dame i helgen (ONS). Det var rimelig heftig, men jeg var ganske full og holdt på lenge i misjonærstillingen. Til slutt tror jeg hun fikk nok, og stakk plutselig 2 fingre opp i rumpa mi og masserte. Reaksjonen min var at jeg fikk en meget kraftig orgasme nesten umiddelbart ! I alle dager tenkte jeg - hva var det som skjedde nå ? Jeg er rimelig homofob, og har aldri tenkt at rumpa er er erogen sone, snarere tvert imot. Hun flirte godt av det hele, og jeg ble naturligvis øyeblikkelig forelsket i denne råtassen av en dame. Men igjen: Hvordan fikk hun det til ?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg hadde sex med en dame i helgen (ONS). Det var rimelig heftig, men jeg var ganske full og holdt på lenge i misjonærstillingen. Til slutt tror jeg hun fikk nok, og stakk plutselig 2 fingre opp i rumpa mi og masserte. Reaksjonen min var at jeg fikk en meget kraftig orgasme nesten umiddelbart ! I alle dager tenkte jeg - hva var det som skjedde nå ? Jeg er rimelig homofob, og har aldri tenkt at rumpa er er erogen sone, snarere tvert imot. Hun flirte godt av det hele, og jeg ble naturligvis øyeblikkelig forelsket i denne råtassen av en dame. Men igjen: Hvordan fikk hun det til ? ← Prostata, gutten min ! Det hender det funker.
Liskat Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ved å massere prostata kan mannen få en mye sterkere orgasme. Det kalles også å melke mannen, og han kan få utløsning uten orgasme ved å kun stimulere prostata uten å samtidig stimulere penis, men når begge deler gjøres samtidig får han en rimelig bra orgasme
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Ved å massere prostata kan mannen få en mye sterkere orgasme. Det kalles også å melke mannen, og han kan få utløsning uten orgasme ved å kun stimulere prostata uten å samtidig stimulere penis, men når begge deler gjøres samtidig får han en rimelig bra orgasme ← Hmmmm...det høres ut som om du har melket litt i din tid
Liskat Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Hmmmm...det høres ut som om du har melket litt i din tid ← Har faktisk ikke testet det selv. Bare vet en del om emnet, og ville vært med på det om jeg fikk meg en kjæreste som ville prøve.
Yme Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 NææÆÆææÆÆææÆÆ!!!! Blalalalalalalala, jeg ser ikke hva dere skriver!! blalalalalalal!!! Jeg er lykkelig uviten
emondak Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Vær snill med Yme nå, han er en sart sjel som ikke trenger å få vite slike ting.. *stryke Yme på hodet, såså krampegråten går over..* :-P Endret 23. oktober 2006 av kekker
pellegrino Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 NææÆÆææÆÆææÆÆ!!!! Blalalalalalalala, jeg ser ikke hva dere skriver!! blalalalalalal!!! Jeg er lykkelig uviten ← Så utrolig bra!!!!! Dette ga meg dagens første latter, og det var sannerlig på tide TAKK, YME.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan kan jeg gjøre dette på meg selv? :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå