Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig tørr på hendene, særlig fingertuppene. Dette gjør at jeg har problemer med å ta i både papir og klær. Jeg smører og smører, men er like tørr etter bare noen minutter.

Noen som har en supergod handkrem å anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også slike hender du beskriver, og håndkremen fra Ahava er den beste jeg har prøvd. Fåes kjøpt på helsekostbutikker.

Denne trekker også raskt inn og det synes jeg er det stort pluss.

Skrevet

Jeg liker en fra Clarins. Mener den heter Jeunesse des mains.

Skrevet
Jeg liker en fra Clarins. Mener den heter Jeunesse des mains.

Den er for "svak"...

Skrevet

Jeg bruker Stendhal sine produkter og de er fantastisk gode, koster litt men det er vel verdt det.

Skrevet

Jeg har alltid vært avhengig av Biotherm sin håndkrem, den er veldig god. Men da jeg var ute og reiste sist var den utsolgt, og jeg ble "lurt" til å kjøpe et nytt merke; Shiseido! Den er fantastisk! Hendene mine ble silkemyke og deilige etter bare en gangs bruk. Så nå bruker jeg bare den.

Men om du ikke skulle finne den, anbefaler jeg deg Biotherm sin :)

Skrevet

Africa Spa i krukke frå Body Shop :)

Gjest Gjest_Happy_*
Skrevet

Ikke så luksuriøs kanskje, men jeg syns Atrix sin håndkrem er superbra. Du vet den grønne tuben du får kjøpt både på Vita og hos de fleste dagligvarebutikker.

På meg funker den ihvertfall kjempefint, hendene blir myke og fine, og jeg syns kremen har en veldig fin konsistens. Ikke blir de klissete heller. Den er heller ikke spesielt dyr :)

Skrevet (endret)

Decubal Recover er min favoritt. Kjøpes på apoteket.

Edit: Feil i navnet

Endret av Drua
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg bruker bare Avene fra apoteket. Kjempegod!

Skrevet

Locobase Repair fra apoteket... Jeg blir supertørr på hendene om vinteren, og denne eg god og fet :)

Skrevet

Jeg liker også Locobasekremen.. Da jeg hadde sommerjobb så måtte jeg hele tden vaske hendene, og resultatet var sandpapirfingre.. Smurte denne på etter jobb og utover kvelden :)

Skrevet (endret)
:velkommen: Nemesis :klem: Endret av Totalya
Skrevet

Jeg sverger til Dr Hauschka sin.

Jeg vasker hendene mye på jobb, og med den kremen tørker ikke mine hender ut i alle fall.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker nesten aldri håndkrem, men de gangene jeg har behov, så har jeg en fra clarins liggende.

Skrevet

Jeg får knustørre hender av all håndvaskingen/spriten jeg vasker med på jobb,så jeg er avhengig av en god håndkrem. Mine favoritter er Body Shop og Lumene. Begge gir langvarig fukt og pleie til tørre hender. Prisen er også ok. :hjerte:

Gjest Kanelia
Skrevet

Avene og Weleda funker bra på mine tørre hender.

Skrevet
Africa Spa i krukke frå Body Shop :)

Denne er veldig god.

En annen fantastisk en, er håndkremen med mandelolje fra Body Shop. Den lukter helt fantastisk og gjør hendene supermyke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...