Gå til innhold

Hvem bor i Trondheim her?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også bosatt i Trondheim inntil videre, men er fra Østlandet et sted... :) 23 år.

Skrevet

:vinke:

Bor i Trondheim, men er ikke herfra. Er 22 :)

Det høres spennende ut med treff, men er neimen ikke sikker på om jeg tør.. :sjenert:

Skrevet

Jeg også er fra Oslo og bor i Trondheim. Har bodd her i litt over 5 år. Skal flytte hjem igjen neste sommer og gleder meg til det.

Jeg jobber og har samboer. Hva med dere?

Skrevet (endret)
Jeg er også skaptrønder! Stortrives i bartebyen, men dialekta mi forandrer jeg aldri!

det er litt pga jeg ikke klarer å snakke trøndersk også ... ;) skjønner ikke hvorfor trøndere synes det er så morsomt å erte dialekta mi ... :sjenert:

Kan ikke akkurat skryte på meg den jeg, for har nok blitt altfor preget av trønderdialekten. Og har endt opp med min egen dialekt, en rar blanding av trønder og østlending. Fant visst ut at på trøndersk rekker jeg å si mye mer på kortere tid, da man kutter av endingene... :forvirret:

Jeg tør alltids møte nye folk, men tvilen (foruten å miste anonymiteten) er jo om man har noe til felles utenom kvinneguiden. Men kan jo være gøy å finne det ut :)

Endret av Henna
Skrevet
Å, du verden! Det var jo hyggelig!

Jeg husker deg også, du satt ved Sexy Sadie. :)

Det stemmer nok ja, har kontakt med SS enda. :)

Skrevet (endret)
Fant visst ut at på trøndersk rekker jeg å si mye mer på kortere tid, da man kutter av endingene... :forvirret:

:ler: Saint det'sh!

Endret av aimee
Gjest "gjest"
Skrevet
Det stemmer nok ja, har kontakt med SS enda. :)

Husker dere SS, fremdeles? :sjarmor:

Skrevet

Det høres jo ut som dere har god erfaring etter treff da, hvis dere fremdeles husker hverandre, og noen har kontakt?

Eller blir det bare kleint?

Skrevet

Det var veldig kos på de treffa jeg har vert.Noen får en bedre kontakt med enn andre,men vi snakket med alle så ingen følte seg utafor.Sjøl meg som er den elste av alle snakket de med. :ler:

Gjest "gjest"
Skrevet

Pinadø, Skarv, vi har hatt det mytjii artig ilag.

Skrevet
Hva er aldersgruppa her sånn ca?

Jeg er 23. Bodd her i 3 år, snart :)

Skrevet
Hva er aldersgruppa her sånn ca?

Jeg er snart 27.  :)

Jeg er 37, og er en av de "gamle"... :ler:

Skrevet
Husker dere SS, fremdeles?  :sjarmor:

:idesmil: Aha!

Jeg er 37, og er en av de "gamle"...  :ler:

Æ å...

Skrevet

Hehe, mange trøndere, liksom-trøndere og bartebyelskere skjønner jeg! :)

Det er gøy da! Lurer på om jeg kjenner noen av dere fra før av jeg... Skummelt å komme på treff med KG for så å møte gamle venninner.... :overrasket::ler:

Jeg er forresten 24 og blir 25 nå bare om 3 stakkarslige mnd.! ;)

Skrevet
Lurer på om jeg kjenner noen av dere fra før av jeg... Skummelt å komme på treff med KG for så å møte gamle venninner.... :overrasket:  :ler:

:ler: Ja, det skulle ta seg ut! Det er ikke såå stor fare for at det skjer oss østlendinger da. Men verden er liten, så det er sikkert bekjente og perifære venner her på KG. Uansett, så ille er det vel ikke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...