Gå til innhold

Hvem bor i Trondheim her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske fersk på Kvinneguiden, men på kort tid har jeg skjønt at folk har møtt hverandre i Oslo til diverse sosiale lag. Har det noengang skjedd i Trondheim, og hvordan var det evt?

Er det rart å møte folk man bare har møtt på forum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på ett trondheimstreff, for et par år siden. Da var vi faktisk omtrent 20 stykker. Veldig spennende å møte totalt fremmede på den måten.

Og det var koselig! :)

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg var spesielt! Har du kontakt med noen av de enda?

Hvor møttes dere?

Men det kan da ikke bare være deg som bor i Trondheim her...?

Skrevet

Nei, har ikke kontakt med noen nå. Vi møttes på Egon den gangen, og snakket her på KG om oreokake i lang tid etterpå... :ler:

Og nei, det er ikke bare meg som bor i Trondheim her, nei. Vi får se om noen andre tør å stå frem etter hvert! ;)

Skrevet

Forvirra østlending som har forvilla seg til trønderhovedstaden her og! :D

Har litt erfaring med å møte folk fra nett. Med den rette instillinga er det bare moro!

Skrevet

Bor i Trondheim annenhver mnd. og elsker byen.

Skrevet

Hmm... På en måte hadde det vært utrolig spennende og møtes vi og! Men jeg vet ikke om jeg tør :sjenert:

Skrevet

Ikke trønder, men bor i Trondheim! :)

Hadde ikke anledning til å være med den gangen det var treff husker jeg, men hadde litt lyst... :sjenert:

Skrevet

Bor i Trondheim jeg også.Har også vert på alle treff vi har hadd her i byen.

Tror jeg husker deg Emera.Husker også at Dina hadde lyst. :klem:

Skrevet

Kan vel signere på denne jeg også. Som beboer i trønderstaden, men uten å være trønder.

Husker det var snakk om et Trondheimsmøte engang. Er på KG også bare i perioder, så tanken har vel aldri slått meg å henge meg på et slikt treff. Men kan være en tanke å tyggge på:-)

(Selv om jeg må si jeg er noe skeptisk til overgangen fra nett til IRL når det er et forum som dette hvor jeg verdsetter den anonymiteten jeg har her)

Skrevet

Jeg er trønder men bor ikke i Tr.heim.

Men er oppover på besøk til familie og venner i ny og ne da!

Om det blir noe treff i Tr.heim, så skal jeg iallefall følge med og si i fra om jeg kan komme -selv om Oslo passer bedre..! :)

Er faktisk i bartebyen akkurat nuh! :ler:

Skrevet
(Selv om jeg må si jeg er noe skeptisk til overgangen fra nett til IRL når det er et forum som dette hvor jeg verdsetter den anonymiteten jeg har her)

Det har jeg også tenkt på. For det er veldig godt å kunne uttale seg og mene ting, uten at folk har et ansikt på deg. (kanskje særlig oss jenter er fæle til å la oss distrahere av sånne ting)

Samtidig tenker jeg at jeg skal bo i Trondheim 1 år til, før jeg flytter tilbake til Oslo. Det hadde vært hyggelig å møte noen nye mennesker, og kanskje få nye venner.

Skrevet

Jeg er også skaptrønder! Stortrives i bartebyen, men dialekta mi forandrer jeg aldri!

det er litt pga jeg ikke klarer å snakke trøndersk også ... ;) skjønner ikke hvorfor trøndere synes det er så morsomt å erte dialekta mi ... :sjenert:

Skrevet
Tror jeg husker deg Emera.Husker også at Dina hadde lyst. :klem:

Å, du verden! Det var jo hyggelig!

Jeg husker deg også, du satt ved Sexy Sadie. :)

Skrevet

Hva er aldersgruppa her sånn ca?

Jeg er snart 27. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...