Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på handletur i dag, og fant noen fine gensere - bortsett fra at de var så utrolig lange! Er det meningen å bruke dem som kjole med tights under eller noe, eller er det for veldig lange og tynne jenter?

Og hvis noen vet om svarte strikkegensere med stor hals som ikke er unormalt lange, fortell meg gjerne hvor dere fant dem!:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en som går litt over rompa. Halveis på rompa kanskje. På bik bok.

Og det er vel litt morderne nå å ha laaaange gensere over bukse.

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er moderne med gensra som rekk ned over baken ja, men for meg som er på jakt etter ein sånn er det jo umulig å finne. For alt er jo av akryl og polyester, og sånt vil eg ikkje ta på meg om det er det siste som finst! Har nåken tips om lange gensrar i bumull/ ull/ lin/ viskose/ silke? Aller helst i ull, fryse sånn no for tia...

Kortare/ vanlige gensrar i ull har dei jo på Benetton, fine er dei også. Og ellers så har eg sett masse greit som er vanleg langt på popin og Vero moda. Men då er det altså mykje syntetisk i det.

Skrevet

Jeg så endel på Bikbok i dag, men sjekka ikke stoffet. Ville nok ikke kjøpt der heller, det pleier å være dårlig kvalitet.

Skjønner det er moderne med litt lange gensere, men disse var superlange. Type midt på låret. Men nå er jeg riktignok ikke særlig høy... :ler:

Hvor selges Benetton i Oslo? Og husker du om de har med slik stor hals? Det er så deilig når det er kaldt.

Gjest Gjesten
Skrevet

Benetton har høg hals ja, men om du meinar stor som i høg og vid så veit eg ikkje. Trur kanskje eg såg nåken der. Dei sel på Aker brygge, på Majorstuen og på Karl Johan, like ved Egertorget. Og god kvalitet, fine fargar og litt å velge i. Dyrt då...

Skrevet

Genserkjoler av ulike slag, er det mye av nå.

Man kan bruke dem over jeans selvfølgelig, men veldig gjerne over tights eller leggings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...