Gjest snikkelora Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Dere som er på handleutr i Sverige, hva pleier dere å kjøpe der? Hva er spess billig i forhold til i Norge? (untatt røyk, snus og alkohol)
Chiquita Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Vi handler kyllingfilet og godteri. That's it... Hva som er billig ellers vet jeg ikke
Gjest Sativa Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Stort sett kjøtt i forskjellige varianter. Jeg pleier å kjøpe Kyllingfilet Karbonadedeig svinefilet bacon kjøttpålegg ost meieriprodukter te mel ris & pasta' snop I tillegg er diettmat mye billigere (feks, soyaprodukter)
Sahara Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Kyllingfilet, hamburgere, svinekjøtt, skinke, Cider, smågodt, potetmos (den svenske er mye bedre), bacon og brus. (er vel 69 kr. for et brett med brusbokser)
Gjest snikkelora Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Kom på en ting; den Svanske halvfabrikta lasagnen er så mye bedre enn den Norske (ikke den fra knorr, men den med bilde av noen gamle bygninger på) Måtte bare nevne det
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg hamstrer kattesand, After Eight og veganmat.
lillesky Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Karbonadedeig og indrefilet (av både svin og okse).
Gjest -eline- Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Kjøttprodukter som karbonadedeig, indrefilet (svin/storfe), andebryst, bacon og kyllingfilet stort sett... Halvfabrikater bruker vi ikke, kjæresten kjøper seg gjerne litt Red Bull og boks-Fanta, og det skjer at vi kjøper litt snop.
Eve Luna Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Vi kjøper kylling fileter og annet kjøtt. Jeg prøver å få med meg noen av de svenske produktene som ikke er å finne i Norge. Spesielt meieriprodukter. Broren og samboeren hnadler forresten sånne power mix drinker for å bygge opp muskler eller noe sånt.
Wonders Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 interiør ---SIA-produkter, lang løper(teppe) ved inngagnen, DVD'er . cider, og nå kommer snart brusen JULEMUST, helt herlig. Masse smørost, halal kjøtt , kyllingfillet, pizza med tunfisk, godis og brusbokser.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Brus er faktisk ikke billigere i sverige,ikke svensk brus iallefall. Boksene de selger der borte er ofte tyske og det er de som er billige! Flaske brusen er ofte dyrere enn her hjemme!
Wonders Skrevet 20. oktober 2006 #14 Skrevet 20. oktober 2006 helt enig, man må være skikkelig pris-hore får å få med seg det som virkelig ER billig.
Lourdes Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 Kjøper kjøtt av alle slag (indrefilet, kjøttboller, karbonadedeig, svinefilet, oksekjøtt til gryter osv.), pålegg (roastbeef, skinkestek, salami, leverpostei), gulost, brus, sjokolade og annet godteri + sikkert mye annet. Ellers handler vi også alt annet som vi trenger. Det er deilig å få skikkelig fylt opp fryser, kjøleskap og matskap i blant så jeg slipper å dra i butikken hver gang jeg skal lage middag
Gjest allium Skrevet 20. oktober 2006 #16 Skrevet 20. oktober 2006 Brus er faktisk ikke billigere i sverige,ikke svensk brus iallefall. Boksene de selger der borte er ofte tyske og det er de som er billige! Flaske brusen er ofte dyrere enn her hjemme! ← Spiller det noen rolle hvor brusen er produsert, den smaker vel likt uansett? Men literprisen på brus i bokser i Sverige er høyere enn literprisen på brus i flasker i Norge.
Meaty Skrevet 20. oktober 2006 #17 Skrevet 20. oktober 2006 Spiller det noen rolle hvor brusen er produsert, den smaker vel likt uansett? Men literprisen på brus i bokser i Sverige er høyere enn literprisen på brus i flasker i Norge. ← Cola smaker litt forskjellig avhengig av hvor den er produsert. I enkelte land bruker de ikke sukker i Cola'en, men noe annet (lurer på om det er fruktose). I Norge brukes derimot ekte sukker.
Gjest snikkelora Skrevet 20. oktober 2006 #18 Skrevet 20. oktober 2006 og nå kommer snart brusen JULEMUST, helt herlig. ← Ååå Julemust :hoppe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå