Gå til innhold

Pene vintersko til dress/drakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et yrke der jeg må gå i dress/drakt på jobb. Som regel bruker jeg støvletter med ganske høy hel. Om vinteren får jeg imidlertid problemer med disse - de fleste pene støvletter er sinnsykt glatte! :sur:

Er det noen som har tips til egnede vintersko, helt med litt hel? Har sett at det går an å lime en slags "antiskli" under sko med helt glatt såle. Har noen prøvd dette?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes antiskli fungerer helt utmerket under mine støvletter ! De sitter ordentlig på, og til dags dato har ingen av mine falt av. Genial oppfinnelse :klappe:

Skrevet

Hvor kjøper man anti-skli?

Skrevet
Hvor kjøper man anti-skli?

Jeg har kjøpt det på Bianco på Oslo City

Skrevet
Jeg synes antiskli fungerer helt utmerket under mine støvletter ! De sitter ordentlig på, og til dags dato har ingen av mine falt av. Genial oppfinnelse  :klappe:

Så genialt! Det må jeg også prøve!! :)

Skrevet

Dette visste jeg ikke fantes, er definitivt noe for meg.

Jeg trenger noen nye støvletter i år med litt lavere hæl som er gode å gå i så jeg får vel ta meg en tur rundt i byen før alle støvlettene er kjøpt opp.

Skrevet

Hva er antiskli egentlig? hvordan fungerer det?

Skrevet

Jeg har fått skomakeren til å legge på et lag med et antisklistoff under mine glatte vintersko. Mener at det er sveiset på? Det sitter iallefall som støpt.

Skrevet
Jeg har fått skomakeren til å legge på et lag med et antisklistoff under mine glatte vintersko. Mener at det er sveiset på? Det sitter iallefall som støpt.

Hva slags såle har du på de skoene som du har fått gjort dette med?

Skrevet
Hva slags såle har du på de skoene som du har fått gjort dette med?

Tenker du på profilering eller materiale i såle? Jeg har et par Dr.Martens-støvletter med den klassiske sålen i rågummi, et par med litt myk, glatt gummisåle og et par med riller på tvers (i utgangspunktet livsfarlige) og litt hard plastsåle.

Jeg er en krøpling på glatt is, men etter at jeg fikk lagt på dette laget hos skomakeren har jeg en fallprosent lik null ;)

Skrevet
Tenker du på profilering eller materiale i såle? Jeg har et par Dr.Martens-støvletter med den klassiske sålen i rågummi, et par med litt myk, glatt gummisåle og et par med riller på tvers (i utgangspunktet livsfarlige) og litt hard plastsåle.

Jeg er en krøpling på glatt is, men etter at jeg fikk lagt på dette laget hos skomakeren har jeg en fallprosent lik null ;)

husker du hvor mye det kostet sånn ca?

Skrevet

Jeg sliter med at vi har laminatgulv på jobben og alt klikker så fælt. Dette antiskli stoffet er det støydempende også?

Skrevet

:Nikke: Materialet. Så det går an å legge antiskli på rågummisåle altså?

Jeg skal sannelig begynne å se meg rundt etter en skomaker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...