Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på nettet. Har funnet ut at han fortsatt har profilen sin, og der står det at han er singel... Hva betyr det? Er han interessert i å møte andre? Hvordan skal jeg ta det opp med han? Jeg liker IKKE at han har profilen, men det må jeg kanskje akseptere. Men hvis han skal ha den bør det i allefall stå at han er singel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkebolle
Skrevet
(...) der står det at han er singel... (...)Men hvis han skal ha den bør det i allefall stå at han er singel.

Og det står det jo.

No problem.

Skrevet

Trådstarter her

Mente selvfølgelig at det skal stå at han IKKE er singel...

Skrevet

Det finnes jo en aldri så liten mulighet for at han har glemt å slette den bare. Dersom han faktisk sjekker markedet ville jeg nok ha reddet restene av selvrespekten min og kommet meg ut av forholdet så snart som mulig.

Skrevet
Det finnes jo en aldri så liten mulighet for at han har glemt å slette den bare. Dersom han faktisk sjekker markedet ville jeg nok ha reddet restene av selvrespekten min og kommet meg ut av forholdet så snart som mulig.

Hvordan skal jeg ta dette opp med han?

Skrevet
Hvordan skal jeg ta dette opp med han?

Trenger du noen oppskrift på det? Det er jo bare å si at du fant den og lurte litt på akkurat dette punktet.

Er ikke akkurat behov for noen fjellvandring rundt grøten.

Skrevet

Har du sjekket når han sist var pålogget på denne profilen?

Jeg hadde vel singel i flere måneder etter jeg traff sambo, fordi jeg glemte å endre, selv om han stod oppført som kjæreste i vennelista.. Man endret ikke profiltekst og personlig informasjon på samme sted, og derfor falt det meg ikke inn engang..

Jeg har fortsatt profilen min, mest for å holde kontakten med gamle kjente, men nå er ikke dette standard datingside da..

Skrevet
Har du sjekket når han sist var pålogget på denne profilen?

Jeg hadde vel singel i flere måneder etter jeg traff sambo, fordi jeg glemte å endre, selv om han stod oppført som kjæreste i vennelista.. Man endret ikke profiltekst og personlig informasjon på samme sted, og derfor falt det meg ikke inn engang..

Jeg har fortsatt profilen min, mest for å holde kontakten med gamle kjente, men nå er ikke dette standard datingside da..

Trådstarter igjen

Han har vært innlogget den siste uken. Ikke endret noe som helst i profilen etter at vi ble kjærester.

Skrevet

Jeg har etterhvert mnge profiler rundt omkring. Og på et par av dem står det nok ennå at jeg er single, selv om jeg har vært i fohold de siste tre årene. Det er rett og slett latskap som har gjort at jeg ikke har endret det. Dette gjelder spesietl nettsteder jeg ikke bruker mer. Og det har ingenting med mangel på tro på at forholdet vil vare eller det at jeg på noen måte frtsatt er på "søken" etter noen. Jeg har rett og slett ikke somlet meg til å gjøre noe med det....

Skrevet

Hvor lenge har dere vært kjærester da?

Kjenner en mann som fortsatt står som singel i profilen selv om han har fått seg kjæreste, han mener at de ikke har vært sammen lenge nok, så han holder mulighetene oppe som han sier. De har vel vært sammen i ca. 4 uker.

Kanskje din også vil vente litt for å se an forholdet deres først.

Eller så har han bare glemt det, det kan være så enkelt.

Skrevet
Hvor lenge har dere vært kjærester da?

Kjenner en mann som fortsatt står som singel i profilen selv om han har fått seg kjæreste, han mener at de ikke har vært sammen lenge nok, så han holder mulighetene oppe som han sier. De har vel vært sammen i ca. 4 uker.

Kanskje din også vil vente litt for å se an forholdet deres først.

Eller så har han bare glemt det, det kan være så enkelt.

Trådstarter her

Mulig det, men jeg vil ikke være "grei nok" til han finner noe bedre. Håper han bare har glemt det...

Gjest Labellamia
Skrevet
Jeg møtte kjæresten min på nettet. Har funnet ut at han fortsatt har profilen sin, og der står det at han er singel... Hva betyr det? Er han interessert i å møte andre? Hvordan skal jeg ta det opp med han? Jeg liker IKKE at han har profilen, men det må jeg kanskje akseptere. Men hvis han skal ha den bør det i allefall stå at han er singel.

:forvirret: Mens du tydelighvis kan ha din profil? Den må jo du også ha enda siden du har funnet hans. Hva er forskjellen? Send han en melding fra din profil til hans, og spør om han er singel enda.

Skrevet
:forvirret: Mens du tydelighvis kan ha din profil? Den må jo du også ha enda siden du har funnet hans. Hva er forskjellen? Send han en melding fra din profil til hans, og spør om han er singel enda.

Trådstarter her

Nei, jeg har ikke profilen min lenger...

Skrevet

Du må jo bare spørre han rett ut, hvis han ikke kan svare på det, så hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg fortsatte forholdet.

Ikke morsomt å vite at han sitter å flørter med andre på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...