Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på Cubus i byen her i dag, og oppdaget til min store forskrekkelse at Revlon hylla var borte!! Har de sluttet å selge Revlon på Cubus?

Hvor skal jeg kjøpe foundationen min nå da?! Den er jo så hiiiimla bra, er avhengig av den..:(

Har de Revlon på noen andre butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har det vel på andre Cubus-butikker? :O

Huff, jeg vet ikke. Er ikke kjent med Revlon-produktene. De har det i Bergen, hvert fall.

Skrevet

Her i Trondheim har de Revlon på Cubus på Solsiden. Før hadde de på Cubus på Trondheim Torg og jeg ble livredd når jeg ikke fant det der nå. Ekspeditrisen sa imidlertid at de har på Solsiden. På Cubus på City Syd har de ikke...

Jeg er avhengig av både kajal og solpudder fra Revlon (egentlig øyenskygge også, men akkurat nå bruker jeg en annen), så det bekymrer meg litt at det er så få steder de selger det merket nå.

Skrevet

Det var på Tr.heim torg jeg ikke fant den ja! Men de hadde jo før, så vet du hvorfor de har sluttet med det nå?

Skal de slutte å selge på Solsiden og kanskje?

I så fall bør jeg kjappe meg og hamstre foundation..

Skrevet
Det var på Tr.heim torg jeg ikke fant den ja! Men de hadde jo før, så vet du hvorfor de har sluttet med det nå?

Skal de slutte å selge på Solsiden og kanskje?

I så fall bør jeg kjappe meg og hamstre foundation..

Nei, jeg aner ikke hvorfor de har sluttet med Revlon på Tr.heim Torg. Skal prøve å få kommet meg på Solsiden for å kjøpe kajal imorgen og skal prøve å få spurt om de skal fortsette med Revlon der.

Skrevet

Åh, så fint! Si fra hvis du finner ut noe da :)

Skrevet

Ja, jeg var ikke der idag - men jeg skal huske på å svare når jeg har vært der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...