Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter noen knallrøde sofaputer, men kan ikke finne det noe sted.. De må være på grensen mot oransje, skikkelig signalrøde altså. Kan gjerne ha litt retromønster, eller være helt enkle. Har foreløpig sjekket Bohus, Indiska, Kid, Ikea og Hilmers Hus uten resultat. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo masse flotte stoffer fra Designers Guild. Hva med å kjøpe stoff og sy puter selv?

Skrevet

Ja, jeg burde selvsagt funnet stoffer og sydd, men jeg er så fed up av alt som har med oppussing og fiksing å gjøre at jeg bare har lyst til å stikke innom en butikk, finne 3-4 puter, betale, dra hjem, og putte de i sofaen.. Men ja, du har selvsagt rett. Kanskje jeg bare skal manne meg opp til å sy, det tar jo ikke akkurat fryktelig lang tid, og jeg får de akkurat slik jeg vil.

(Dessuten har jeg vel brukt så lang tid i butikker nå at hjemmesydde puter hadde vært på plass i sofaen alt.. :ler: )

Skrevet

Har du sjekket Kremmerhuset? De har i hvert fall endel knæsjrødt, men noen av putetrekkene er det oransje detaljer på. Sist jeg var der lå det noen bunker med ensfarget knallrødt der også, men om det var putetrekk eller løpere/brikker vet jeg ikke.

Skrevet

Nei, kremmerhuset har jeg ikke sjekket! Ta en tur innom der først, kanskje. (Og vips! så var jeg på butikkrunde igjen..)

Skrevet

Hvis du allikevel skal ut på en ny runde så er kanskje Hemtex verdt et besøk også?

De har åpnet ny butikk i Torggata så jeg. :)

Skrevet

Sjekk Åhlens og Indiska også.

Skrevet

Hemtex har jeg ikke hørt om, skal sjekkes! Åhlens også, Indiska har jeg allerede vært i. :)

Gjest Rufus ikke innlogget
Skrevet

Har sett røde puter på maxbo i fredrikstad, mulig de har det i Oslo også..

I alle fall to forskjellige typer...jeg kjøpte røde og sorte :)

Skrevet

Og jeg har kjøpt knallrøde puter på Kid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...