Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Har bladd litt i arkivene og lest og funnet masse om emnet string/g-steng. Dette være seg både under klær/moter men også en del i sex-spaltene. Hovedvekt på problemstillingene har vært ut i fra en jente vinkel,men også noen gutter har prøvd seg med feks. om man kan bruke g-streng som gutt i feks. 20 -årene. Registrere at de aller fleste jentene synes dette er totalt turn-off. Spes. med tanke på sex,hvis man hadde vært på date og man hadde sett at gutten brukte stringtruse osv osv. Så er noe av det som jeg synes er snodigst. Alle de argumentene jentene har som feks. trusemerker på rompa,lyse klær/gjennomsiktige klær, tange klær,lav skjæring påp buksene,kjenner ikke at man har på seg truse osv. Er dette kun avhengig av hvilket kjønn man har???? Selv bruker jeg mye bokser,men jeg har ingen problemer med å si at jeg også bruker g-streng truser i en alder av 35 år. Og da kommer det ofte at man er homo.Nå skal det sies at jeg både har barn og samboer.Men jeg jobber som instruktør på et treningssenter med hovedvekt på spinning. Og akkurat som jentene tenker( tror jeg da) tenker også jeg.Finnes det noe mer irriterende å ha noe som stadig sklir inn der du vet som egentlig ikke skal være der når du har en sykkelbukse over og stadig går opp og ned på setet. Jeg føler i hverfall et stort mer velbehag når man har trange klær utenpå og bruke g-streng helt innerts. Nå er jeg ikke ute etter disse fy-faen så ekkelt meldingene uten noen argumeneter for eller imot, respektere at andre har andre meninger men...... Men hvorfor er det ekkelt at gutter bruker g-streng eller ikke Jeg har også sedt en del i arkivene så nytt friskt blod er bra "Pelle "34
Millis Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synes bare estetisk sett at gstreng på gutter er grise usexy. Men for all del er det en god grunn til praktisk å bruke dem noen ganger, go ahead. Jeg forbinder det absolutt ikke med homoer (tror svært få homo gutter ville få seg til å bruke dem, da mange av dem er utrolig opptatt av utseendet). Men det minner meg om en hårete greker på stranda som tror han har draget og har bommet totalt. Rett og slett harry og kvalmt. Og en string rett inn i rompa. Usj.. Synes forresten det er også mer hygienisk for damer og bruke hipsters eller truser. String brukes kun i klessituasjoner der man MÅ.
Gjest Yoghurt Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ja jeg syntes ikke det er særlig sexy hverken for menn eller kvinner jeg, men alle må nå få bruke hva de selv syntes er komfertabelt, jeg velger ofte å bruke string når jeg trener selv om jeg ikke ville brukt det hvis jeg ville føle meg sexy.. *Edit pga skrivefeil Endret 19. oktober 2006 av Yoghurt
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Min personlige mening er at jeg ikke synes det er særlig sexy med en mann og g-streng. Bare min personlige oppfatning...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Jeg forstår at det i en del situasjoner dukker opp en del "skrekk scenarioer". Men jeg tror det er en god del jenter/damer med kvapsete mage og diss diss som kanskje også burde brukt noen annet enn mini mini string truser. For ikke å snakke om en del av den oppvoksende generasjonen hvor det "henger og slenger"... Men i utgangspunktet så er det jo opp til hver enkelt selv å velge hva en vil ha på seg. Men har valg av undertøy alltid relasjon til sex. At det nødvendigvis ikke er bra estetisk skjønner jeg at kan være et godt argument,men jenter bruker dere kun string med tanke på sex. Mange av de argumentene jeg skummet gjennom tidligere,dreide seg i all hovedsak om praktiske,og ikke synlige trusekanter......... Comfort å ha på seg........ Kanskje det bare er kultur forskjeller........... Pelle 34
Gjest The-Boy Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Godt å høre at noen tar oppe dette emnet... Jentene her på Kvinneguiden ser ut til å ha svært mye imot gutter i string - det er både estetisk ikke særlig pent blant annet. Dette kan jeg ikke helt forstå da jeg som gutt elsker å se hud på jenter - da jenter i string - men det å se hud på gutter er tydeligvis noe som ikke tenner jenter - vi skulle kanskje helst kledd oss i burka? Er en diskusjon på debatt.sol.no og der er jentene mye mer positive til gutter og string. Kanskje kan det være at de damene/jentene som har svart der er litt mer opp i årene og har noe mer erfaring. Diskusjonen finner du her: http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...500000001719733 Jeg synes det er utrolig mye bedre å bruke string. Problemet er nok det at gutter generelt sett ikke/aldri har brukt det og derfor ikke kjenner hvor bra det er. Å ta på seg en boxer etter string er rett og slett ikke noe særlig... Bruker av og til string under når jeg trener - men da har jeg på meg shorts. Har lyst til å ta på meg tights når jeg trener - har to stykker, for jenter trener jo alltid i det og det har sine grunner. Har brukt det såvidt hvis jeg har løpt i skogen, men ikke på helsestudio. Det ville kanskje bli sett på som ikke så pent, men en skal jo aldri bry seg om hva andre mener... Selv er jeg 23 år, men har likt og brukt string en lengre periode nå. Det er også så mye bedre når en er godt barbert både foran og bak nedentil... nesten helt glatt, bare litt hår over den ekte manndommen...
aline Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 jeg synes ikke string er sexy på mannfolk, jeg kan vel ikke helt forklare hvorfor, men jeg synes altså ikke det. nå synes jeg ikke nødvendigvis det er sexy på kvinner heller, og vil vel påstå at om jeg skal kle meg for anledningen sex, så ville jeg selv valgt en lekker hipster fremfor string, eller rett og slett skjørt og ingenting under. på menn synes jeg det er både penest og mest sexy med helt vanlige boxere, helst ettersittende og uten masse stæsj og helst ikke i silke.. og dette med trusemerker, slipper man i stor grad når man bruker string, være seg både gutt eller jente. jeg var en aktiv string-bruker før, men det var før det var noe godt utvalg av boxer og hipstere for kvinner. jeg brukte stringen pga dette med trusemerker, ubehag med de gamle trusenes tendens til å skli inn i rompa etc etc, dette slipper jeg med hipster, de synes sjelden og de sklir ikke inn i rompa. så etter det kom ett godt utvalg av hipstere og boxere også for oss jenter, så bruker jeg faktisk helst det fremfor string. om en mann velger å bruke string, så er han velkommen til det. men ja, jeg ville ha reagert på om "min" mann gjorde det, og det hadde vært turn-off. ville dere gutta tent på ei jente i skikkelig bestemortruser til godt opp på magen? ville det vært turn-on?
Gjest The-Boy Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes rett og slett det blir litt tåpelig å spørre om "vi ville synes det ville være sexy med en bestemortruse langt opp på magen..." - dette har jo ingen sammenheng og kan ikke linkes til det at gutter/menn bruker string. Men i en setting med en dame der hun hadde hatt denne trusen og gjerne lagt oppå magen/kanskje tredd over huet også ikke ville brydd meg noe... I det øyeblikket hadde jeg vært så oppspilt og klar for å gi kvinnen nytelse at alt hadde nok mer eller mindre gjort meg opphisset - noe som virker å være feil for kvinner - dere tenner rett og slett ikke på like mye som oss menn... Vi menn tenner mer... Og tenner mer på dere enn dere tenner på oss - på en spesiell måte satt på spissen. Har gutten/mannen en godt trent kropp klarer jeg ikke se hvordan jenter ikke kan like en string på gutt - i ny og ne.... eller til hverdags - det må jo være deilig å se hud og konturer av en sterk og muskuløs kropp - men dere tenner kanskje ikke på slikt.... Kanskje verden er lesbifisert om noen hundre år
aline Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 mulig at det blir teit å sammenligne, kanskje jeg er teit sånn sett. jeg har ihvertfall møtt opptil flere menn som tenner på det visuelle og som legger merke til hvordan ting ser ut, selv om du ikke gjør det. og at menn tenner mer på kvinner en kvinner tenner på menn er bullshit og like gammeldags som at kvinner ikke har seksualitet. tror også vi tenner like mye på hud som menn tenner på hud, ihvertfall om jeg skal snakke for meg selv, men heller naken en med string og det gjelder altså både for meg og for mannen rett og slett fordi jeg ikke synes tring er sexy! er selv veltrent og synes jeg har en flott kropp, jeg synes likevel ikke string er sexy. min siste seksualpartner var dritlekker, DEN kroppen, jeg nøt ham med fulle og kunne ta føle og smake på hud og kropp i evigheter, men hadde han dukket oppmed string ville det likevel lagt en demper på lysta ja! noen tenner på undertøy, andre tenner på føtter, atter andre tenner på kostymer, hva folk tenner og IKKE tenner på finnes det ikke noen fasit på, ei heller når det gjelder string.
Gjest The-Boy Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Vi skal kanskje legge diskusjonen død... hvis ingen andre der ute har innspill... Uansett; du ser det nok galt aline når du sier at jeg ikke tenner på det visuelle. Hva er det visuelle? Det visuelle er alt, det vi betrakter og ser med det blotte øye. Bestemor truse eller ei, jeg tenner visuelt... du bare ordla deg nok feil.... og forsto ikke helt din egen tanke akkurat der.
Nita Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er helt enig med Aline G-string er turn-off på menn, bruker det heller ikke selv, hvis jeg ikke absolutt må pga at trusa ikke må vises. Foretrekker menn i boxere eller helt naken og synes hipsters er finere på oss jenter enn G-string
aline Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Vi skal kanskje legge diskusjonen død... hvis ingen andre der ute har innspill... Uansett; du ser det nok galt aline når du sier at jeg ikke tenner på det visuelle. Hva er det visuelle? Det visuelle er alt, det vi betrakter og ser med det blotte øye. Bestemor truse eller ei, jeg tenner visuelt... du bare ordla deg nok feil.... og forsto ikke helt din egen tanke akkurat der. ← så så lenge det ikke kommer noen inn som er enig med deg, så bør vi legge diskusjonen død? det jeg sier (og nei, jeg ordla meg overhode ikke feil og forstår supert hva jeg både sier og tenker, at DU ikke forstår det får du vel stå for selv), er at om man tenner på det visuelle (altså det man ser), så vil noe som f.eks g-streng eller bestemortruse kunne være avgjørende på om man får en oppsving eller nedsving på lysten. men igjen, om du bare er interessert i å diskutere med folk som er enig med deg, så bør vi kanskje legge "diskusjonen" død ja, for det blir ikke noen diskusjon om alle mener akkurat det samme ser du.
Gjest Sumiko Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg syns at man skal ha en fabelaktig bakende for at g-string skal være sexy, uansett kjønn.
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg synes bare rett og slett at g-string på menn er usexy! Har ingen andre argumenter mot det. Det er ikke det at jeg ikke liker å se mannerumper, jeg synes bare ikke selve plagget er spesielt fint. På samme måte som jeg ikke liker mokkasiner eller skinnvest. Synes ikke det er spesielt fint på jenter heller.. foretrekker hipsters selv, spesielt etter jeg fikk høre at stringtruser er uhygienisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå