Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hva er den fineste julegaven du kunne fått i år?
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 En seng fordi jeg faktisk ikke har egen seng. Låner en som kun er 75 cm bred. Etter det så var det at noen ville ha pusset opp soverommet mitt. Har akkurat fått eget soverom
Gjest -eline- Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg får den beste julegaven i hele verden: etter nesten tre år med avstandsforhold så flytter endelig kjæresten og jeg sammen rett før jul Sånn bortsett fra det hadde det vært fint med en skikkelig turjakke, a'la Bergans... En slik som jeg kan bruke både på snowboardturer på vinteren og fjellturer på vår/sommer/høst, det blir nemlig endel slike framover
Arwen Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje litt klisje, men den fineste julegaven jeg kan få er at en av venninnene mine blir gravid. Er ikke mange ting her i verden jeg ønsker mer enn det akkurat nå faktisk. *politisk korrekt*
Gjest mela Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) En jobb, ny leilighet eller en kjæreste. Endret 19. oktober 2006 av CocoPuff
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Å bli fridd til hadde vel ikke vært så dumt Men ellers så tror jeg ikke at jeg ønsker meg noe spessielt jeg liker helst å gi bort gaver. Det er det beste med jula syns nå jeg hvertfall. Skal ut å kjøpe julegave nr to i morra. Og det er bare fordi det er salg ikke fordi jeg er gal og handler alt 2 mnd før
Mona Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Hus... Altså, at vi fikk kjøpt et hus der vi vil bo, det er få og dyre hus der. Du da Evelina?
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Å få Werner tilbake ville naturligvis vært det beste av alt........ Men det er utopisk å tenke på. Men det er for første gang ikke noe jeg ønsker meg i det hele tatt. Sikkert fordi dødsfallet gjør materielle ting overflødig akkurat nå.............
Gjest Snuske Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Viss vi ikke skal regne med de utopiske ting, (noe som måtte vært helt fantastisk viss slike ønsker kunne vært mulige) så må jeg si at jeg ønsker meg en spilledåse, siden jeg samler på dem
Mona Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Hus... Altså, at vi fikk kjøpt et hus der vi vil bo, det er få og dyre hus der. ← Ønske oppfyllt! Vi har kjøpt hus, merkelig at det skulle "komme" akkurat nå, vi har vært på utkikk lenge! Sånn ellers ønsker jeg meg vinkaraffeltørker... Jeg leste at det måtte være en oppfinnelse for dem som har alt, men jeg trenger det faktisk, selv etter dagers tørk tørker ikke min vinkaraffel helt.
Gjest niomi Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Skulle jo gjerne ha vunnet den store gullpotten i Lotto. Å bli gjeldfri hadde vært genial... Ellers ønsker jeg meg Bergans-jakke og -bukse, da jeg har krympet fra det jeg har. Helgeoverraskelsestur med samboeren min hadde vært topp. Spadag eller ansiktsbehandling hadde vært fint. Klatrekurs ønsker jeg meg. Og håndarbeidskurs innen hekling og strikking. Ellers har jeg i grunnen alt jeg trenger. Jobb jeg trives i, samboer jeg elsker, leilighet som er akkurat passe stor og snart bil (må bare finne den vi vil ha og som vi har råd til). Så mye klær at jeg har fyllt opp klesskapet, to sykler, vanlige ski og slalomutstyr.
pusla Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 I år føler jeg virkelig at jeg har alt, og kjæresten og jeg flytter sammen i drømmehuset en måned uti det nye året. Så det blir vel å ønske seg praktiske ting til huset, og jeg blir nok glad for alt . Denne jula blir toppers uansett!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Noko velvære-greier berre til meg sjølv hadde vore beste julegåva eg kunne fått... Ønsker meg aroma-terapi kvart einaste år, men har aldri fått det...
Gjest Malina Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 Fred på jord! Nei, hvis jeg skal ta noe mer realistisk,så måtte den fineste julegaven i år vært en splitter ny og romslig leilighet i Oslo til meg og kjæresten. Dèt hadde vært noe!
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Tja, si det. For et par år siden fikk jeg ettbindsleksikon som familien spleiset på, og det var en kjempefin julegave. Eller, er det nå jeg skal si fred på jord og sånn, lizom?
Bellanice Skrevet 23. oktober 2006 #17 Skrevet 23. oktober 2006 Av materielle ting; rullgardiner til takvinduene, symaskin og digitalt speilreflexkamera Av ikke-materielle ting; at alle rundt meg lever og har det bra.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #18 Skrevet 23. oktober 2006 En ukes ferie... Eller å få slippe trappevask året som kommer eller massage (hvordan klarte nakken min å bli så stiv?) teaterbesøk
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. oktober 2006 #20 Skrevet 23. oktober 2006 En katt. Men samboer er allergisk Så da får jeg si et flygel. Det er vel også passe uoppnåelig. Av mer realistiske ting, så har jeg faktisk ingen anelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå