Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #1 Skrevet 24. januar 2003 Hei! Jeg er 38+1 på vei i forhold til UL (38+4 i forhold til siste mens). Ja, jeg begynner å innse at det nærmer seg. Har de siste 3 dagene vært veldig "rar" i kroppen. Føler meg sliten og trøtt. Har lyst til å sove nesten hele tiden. Utenom det føler jeg meg veldig sprek. Har ikke vondt i ryggen og plages ikke med ødem. Folk sier at det ikke ser ut som om jeg er dagsventende. Det tar jeg jo som et kompliment! Har de siste dagene lurt veldig på hvordan det kommer til å være å oppdage at fødselen er igang. Jeg er så spent!!! Er det andre her som har noen tanker å dele nå på slutten? PS jeg ser jo ikke bort ifra at jeg også kan gå over tiden, og det har jeg jo ikke mye lyst til. Men jeg må vel psykisk forberede meg på det... -jossi
pondusa Skrevet 24. januar 2003 #3 Skrevet 24. januar 2003 Er ikke her inne så ofte, skriver mest bare dagbok. Jeg er 38+0 eller T-15 i dag og det kjennes! Magen har vært steinhard og vond i hele dag, jeg er trett og tung i kroppen. Halsbrannen blusser opp om kveldene og vannet bare stiger i kroppen...Det skal bli deilig når det endelig starter, selv om jeg er forberedt på at det enda kan ta 29 dager!!! Har forberedt meg på overtid, så får vi bli positivt overraska om gullongen kommer før!! Hilsen Vera, T-15
Gjest Svibel Skrevet 29. januar 2003 #4 Skrevet 29. januar 2003 I dag er det 5 uker igjen for oss, men jeg har på følelsen av at det er noe med datoen som ikke stemmer... Er forferdelig trøtt og sliten for tida, hun sparker mindre, har vondt i korsryggen og det virker som om underlivet vider seg ut...er litt øm- vet ikke hva det betyr jeg. ??? Har full jobb, men merker at det ikke er noen form for overskudd til den, om kveldene blir det ingen jobbing, noe som går ut over prestasjonene på dagtid.. er lærer og det er mye som skal gjøres på ettermiddagene frem til neste økt med undervisning. Skal til legen i slutten av uken og vil da forhøre meg om det er noe jeg mangler eller om dette er noirmalt, har jo tross alt 5 uker igjen da...
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 HEI! Jeg har bare to TO dager igjen til terminen, og føler dessverre på meg at jeg må gå overtid, det er visst svært vanlig for førstegangsfødende... huff begynner å bli kjempelei av å gå å bære på den store , tunge magen... Men gleder meg VELDIG til å se det lille barnet mitt da! Jeg skulle liksom begynne på jobb igjen etter nyttår, og tenkte at dette går bra! men siste måneden har jeg bare følt meg sååå sliten og trøtt, føler at jeg har mer enn nok med å greie husarbeidet, og andre ting, jeg greide ikke å jobbe mer etter 6. januar, så jeg sykemeldte meg. Jeg vil si til alle: ikke tro dere er like spreke som før når dere nærmer dere slutten! utnytt tiden før det! Hilsen Meg og lilleklumpen 39+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå