Gjest Miss_alexandria Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg og en venninne hadde en diskusjon med en annen venninne som kom på besøk og som luktet utrolig godt! Hun sa parfymen het Woman og var fra Hugo Boss, men vi mente det umulig kunne stemme da vi begge har hatt den i flere år og den ikke var i nærheten av det hun luktet, og ikke kunne den lukte så utrolig anderledes på henne, men venninnen vår stod på på sitt! Jeg tenkte jeg skulle sjekke det ut i dag og jammen hadde hun rett! Den nye parfymen het Woman , det eneste meg og butikkdamen fant ut var at det stod Boss Woman på den nye i stedet for Hugo Boss som det står på den gamle... Så kanskje det har noe med merkevarebygging eller noe...? Og kanskje jeg burde finne meg en ny hobby siden jeg lurer på noe så trivielt som dette...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det er ikke den nye Boss Femme du tenker på? Den lukter ihvertfall kjempegodt, tror jeg skal ønske meg den til jul =o)
Nemesis Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet om det i tillegg er kommet en nye hugo boss gutteparfyme??
Parfumfreek Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet om det i tillegg er kommet en nye hugo boss gutteparfyme?? ← Ja, det har kommet 2 for menn i 2006, er ikke helt sikker på hvem som kom sist. Hugo Boss Selection og Boss in Motion Edition Black
Nemesis Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Okei.. En gang jeg var ute på byen så danset jeg med en som luktet himelsk.. Frekk som jeg var så spurte jeg hvilken parfyme han hadde på seg.. Han sa Hugo, men har liksom ikke funnet lukten igjen.. Men får ta meg en ny tur på parfymeriet da
Gjest Miss_alexandria Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Det er ikke den nye Boss Femme du tenker på? Den lukter ihvertfall kjempegodt, tror jeg skal ønske meg den til jul =o) ← Nei, det var ikke femme. Den luktet jeg på, men synes ikke den var noe god. Er så lei alle disse sitrus parfymene...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Sitrus?? Hvor fikk du det fra? Kan ikke kjenne noe sitruslukt av den i det hele og det store..? Jaja jeg syntes den var kjempegod ihvertfall, men dufter lukter jo forskjellig på hud til hud. Syns hugo boss har så mange gode parfymer. Må ønske meg den til jul tenker jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå