colazero Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg lurer på om man må være utdannet for å være assistent på sykehjem, sykehus og tannlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du kan jobbe på sykehjem uten relevant utdannelse (Ta en telefonrunde så får du sikkert jobb). Når det gjelder sykehus og tannlege så vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. oktober 2006 #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er vel tannpleiere som assisterer tannlegene og de har utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 20. oktober 2006 #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 En venninne av meg er tannlegesekretær og har utdannelse fra videregående (2 år på helse- og sosialfag, tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har sett utlysninger fra tannleger hvor de tilbyr full opplæring i assistentstilling. På sykehjem trenger du ikke utdanning for å jobbe som assistent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. oktober 2006 #6 Del Skrevet 22. oktober 2006 jeg har en venninne som er tannlegeassistent, hun er utdannet innen noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du får ikke fast stilling på sykehjem uten utdannelse. Men du får kanskje begynne som ringevikar, skjøtter du jobben bra kan det hende du kan få et tidsbegrenset vikariat. Får å få fast stilling må man enten være hjelpepleier eller omsorgsarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #8 Del Skrevet 22. oktober 2006 På sykehus må du minimum være under utdanning i et helsefag på høyskole eller universitet. (lege, sykepleier, radiograf osv) Hjelpepleierelever får normalt ikke assistentstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå