minienthe Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 jeg mener å ha sett en lur instilling i outlook... nemlig at når jeg sender ut en mail så får mottaker opp en form for lesebekreftelse så jeg får beskjed tilbake om at mailen er lest/mottat. noen som vet hva jeg tenker på og evnt kan gi meg en steg for steg instruksjon ? har fullversjon 2003
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) I Outlook Express trykker jeg på Verktøy på menylinja øverst i den aktuelle mailen, og velger Be om lesebekreftelse som er nummer to på Verktøy-menyen. Kanskje det er likt? Edit: For å sette innstillingen som standard for alle meldingene, klikker du på Alternativer i Verktøymenyen fra hovedvinduet, klikker på Bekreftelser, og huker av på Be om lesebekreftelse for alle sendte meldinger. Igjen en oppskrift for Express-versjonen... Endret 19. oktober 2006 av Sweet Jane
minienthe Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 jeg fant, omtrent det samme i fullversjonen. takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå