Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å skal prøve å finne meg ny dagkrem, men er litt usikker på hvordan jeg skal finne en bra en. Er det noen av dere som har tips til hvilke ingredienser jeg må prøve å unngå? hvilke ingredienser er dårlige for huden, og hvilke er bra?

tar gjerne imot forslag til bra dagkrem også, helst med så mye naturlige stoffer som mulig. (har ganske ømfintlig hud)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr. Hauschka :)

Hvis du søker, finner du mange tråder om denne serien.

Skrevet

ok:) har lest litt om serien, og det virker som om de fleste har bare gode erfaringer med den. skal se om jeg får tak i prøver på helsekosten. noen som vet hvordan prisen ligger sånn ca? (tenker mest på fuktighetskrem og et renseprodukt, liker ikke å "dille" for mye med huden)

Skrevet

Jeg kan anbefale REN-serien, som jeg nylig har blitt frelst på selv. Tror jeg har funnet "min" hudpleieserie i det merket. Selges vel bare på Visage i Oslo her i Norge, tror jeg, men de sender så vidt jeg har skjønt til hele landet. Ellers kan det kjøpes fra f.eks. HQHair. :)

Skrevet
ok:) har lest litt om serien, og det virker som om de fleste har bare gode erfaringer med den. skal se om jeg får tak i prøver på helsekosten. noen som vet hvordan prisen ligger sånn ca? (tenker mest på fuktighetskrem og et renseprodukt, liker ikke å "dille" for mye med huden)

rensekrem ca 100

rensemelk ca 160

tonic (til både dag og kveld - på kvelden uten krem) ca 160

krem fra ca 140 - ca 240

masse info på http://www.dr.hauschka.de/english/index.php?id=2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...