Luzi Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg holder på å skal prøve å finne meg ny dagkrem, men er litt usikker på hvordan jeg skal finne en bra en. Er det noen av dere som har tips til hvilke ingredienser jeg må prøve å unngå? hvilke ingredienser er dårlige for huden, og hvilke er bra? tar gjerne imot forslag til bra dagkrem også, helst med så mye naturlige stoffer som mulig. (har ganske ømfintlig hud)
Ling Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Dr. Hauschka Hvis du søker, finner du mange tråder om denne serien.
Luzi Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 ok:) har lest litt om serien, og det virker som om de fleste har bare gode erfaringer med den. skal se om jeg får tak i prøver på helsekosten. noen som vet hvordan prisen ligger sånn ca? (tenker mest på fuktighetskrem og et renseprodukt, liker ikke å "dille" for mye med huden)
Gjest itla Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kan anbefale REN-serien, som jeg nylig har blitt frelst på selv. Tror jeg har funnet "min" hudpleieserie i det merket. Selges vel bare på Visage i Oslo her i Norge, tror jeg, men de sender så vidt jeg har skjønt til hele landet. Ellers kan det kjøpes fra f.eks. HQHair.
Ling Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 ok:) har lest litt om serien, og det virker som om de fleste har bare gode erfaringer med den. skal se om jeg får tak i prøver på helsekosten. noen som vet hvordan prisen ligger sånn ca? (tenker mest på fuktighetskrem og et renseprodukt, liker ikke å "dille" for mye med huden) ← rensekrem ca 100 rensemelk ca 160 tonic (til både dag og kveld - på kvelden uten krem) ca 160 krem fra ca 140 - ca 240 masse info på http://www.dr.hauschka.de/english/index.php?id=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå