Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne tråden om et konsept på internett hvor man skriver en bok på 30 dager, med start 1.november? Jeg husker ikke hva nettstedet het, eller hvilke KG-brukere som har gjort dette. Og jeg har prøvd søkefunksjonen her men fant det ikke. Anyone? På forhånd takk!
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg gidder ikke leite opp tråde *lat*, men du kan lese mer her: www.nanowrimo.org. Jeg har vært med før, og det samme har Eir. Og så er det vel et par andre herfra også som har vært innom, men som jeg ikke husker navnet på.
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg gadd visst likevel: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...06&hl=nanowrimo
Gjest hun som spurte Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen takk, Spinone! Jeg har bestemt meg for å bruke november til å skrive...
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Så gøy! Da dukker du vel opp på nano-forumet, da? Lykke til!
nostalgia Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Åh, det står jo i linken at man kan skrive på norsk jo - sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå