Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har mistet de helt store følesene for typen min Vet ikke hvorfor eller hvordan det skjedde , for han er jo helt super. Jeg elsker han så høyt men gnisten min er bare borte på en måte. Han er super glad i meg og vil ikke miste meg for noe i verden. Det er bare så kjipt at jeg ikke føler den intense kjærligheten lengre. Hva skal jeg gjøre for å få tilbake gnisten , eller skal jeg bare inse faktum , at toget har kjørt ?
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Å beholde gnisten etter at forelskelsen har lagt seg er noe en å jobbe med...hvor lenge har dere vært sammen? Er dere samboere?
Gjest LilSweetie Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du bare har merket det i en kortere periode, tror jeg ikke det er tid for aa gi opp ennaa hvert fall! Forhold har opp- og nedturer, og denne magiske gnisten er noe av det som er mest saarbart for berg- og dalbane.
Eve Luna Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det du opplever er ikke noe uvanlig. Det er helt vanlig at følelsene svinger i tider. Tror du at par som har vært sammen i 10, 15, 20 år alltid er like forelsket. Skal love deg at de også opplever peridoen hvor de helst vil være andre steder, enn sammen. Dette går over. Hvis det er bare dine følelser du er usikker på. Du er nå i en kuling periode. Du trenger å gjøre litt egne ting, og komme deg ut med venniner. Litt avstand fra hverandre vil kanskje få deg til å innse at du liker å være sammen med ham. Følelsene vil vendes tilbake etter hvert (det er lov å håpe). Jeg har vært gjennom det samme. Jeg hadde en periode hvor jeg klare ikke engang tanken på at min kjære tok på meg. Heldigvis være dette bare i en periode. Nå elsker jeg ham mer enn noensinne. Ta det med ro. Gjør noe moro. Ikke gjør alvor ut av disse følelser ennå. La det gå litt tid før du bestemmer deg hva du vil gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Å beholde gnisten etter at forelskelsen har lagt seg er noe en å jobbe med...hvor lenge har dere vært sammen? Er dere samboere? ← Vi har vært sammen i 2 og et havlt år og vi er ikke sammboere. Er jo så utrolig glad i gutten , det bare føles så anderledes nå. Føler noen ganger at vi bare er venner. Vet jo at han ikke føler den sånn men... Vi har hatt en ganske vanskelig tid nå i 2 måneder, er bare så urolig for at det ikke går over
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Huff...det er ikke lett når sånne ting skjer...kanskje dere skulle prøve å ta en liten pause...få litt avstand til det og se om du savner det dere hadde? Vanskelig sånne ting...har dere snakket om det? Hva tenker han?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Huff...det er ikke lett når sånne ting skjer...kanskje dere skulle prøve å ta en liten pause...få litt avstand til det og se om du savner det dere hadde? Vanskelig sånne ting...har dere snakket om det? Hva tenker han? ← Jeg vet jeg kommer til å savne han sykt mye. Vi har snakket mye om det de siste dagene, han er kjempe trist , det er jo jeg å forsovidt jeg å. Men jeg tror jeg kanskje jeg er litt mer innstilt på at det blir slutt en han. Det er bare de følesene mine som har slått seg helt i vrange.
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Dette er typiske ting det ikke går an å styre - dessverre! Å finne følelser som ikke er der lengre, kan være helt umulig. Men 2 mnd er lit liten tid... gi det enda noen uker, og se om det forandrer seg. Hvis ikke, synes jeg det er for ille å bli i forholdet fordi han fremdeles elsker deg.... det er fryktelig dumt, både for han og deg. Vær imidlertid helt ærlig med han......bedre å si i fra nå, at noe skurrer, enn å gi han en kjempe overraskelse hvis du vil bryte ut . Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Dette er typiske ting det ikke går an å styre - dessverre! Å finne følelser som ikke er der lengre, kan være helt umulig. Men 2 mnd er lit liten tid... gi det enda noen uker, og se om det forandrer seg. Hvis ikke, synes jeg det er for ille å bli i forholdet fordi han fremdeles elsker deg.... det er fryktelig dumt, både for han og deg. Vær imidlertid helt ærlig med han......bedre å si i fra nå, at noe skurrer, enn å gi han en kjempe overraskelse hvis du vil bryte ut . Lykke til! ← Han vet hvordan jeg føler , og synes ikke det er spesielt koselig å høre at jeg har mistet føleser for han , men vi er begge helt enig at vi skal gi det mer tid. Jeg vet jo jeg elsker han og at han elsker meg , tanken på å ha noen andre enn han gjør meg bare super tist. Bare føles så rart å ikke ha lyst på sex og kos osv. Nå skal det sies at jeg har vært gjennom noen ganske grusomme hendelser tiden jeg har vært sammen med han, uten at det har noen med han å gjøre , så kan det hende jeg har fortrengt hendelsene å først nå begynner å slite med intimitet og nærhet. Jeg vet rett og slett ikke hva som foregår nå jeg
Aquila Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Uff og uff! Det er ikke lett med følelser som forsvinner. Det er definitivt ikke noe man kan styre, selv om sikkert både den ene og den andre i forholdet skulle ønske det... Men husk nå på at alle forhold har ups og downs - kanskje trenger dere litt avstand, eller kanskje trenger dere det stikk motsatte: Nemlig tid sammen til å gjøre noe dere to? En liten ferietur, trening sammen - gjør noe utenfor normalen. Kanskje dukker det opp noen følelser igjen? Man er ikke forelsket hele livet. På et punkt tar kjærligheten over - og den må det jobbes med og den må pleies. Synes du gjør rett i å være åpen i forhold til han. Si hva du føler - slik at det ikke blir et sjokk for han når du plutselig takker for deg... Men synes også du bør gi det litt mer tid - gi det en sjanse - og da mener jeg ikke sitte sammen med han og koseprate og se film, samtidig som du tenker negativt. Da må de negative tankene bort, prøv å se etter de positive tingene ved han, hvorfor ble du forelsket i han for 2,5 år siden? Du er definitivt ikke alene i å ha det slik du føler det nå - og ja, det er en kjip følelse. Det er nok sårt for han både å høre det du sier, samt merke det at du ikke vil ha sex eller kose like mye som før. Men be han respektere det, og heller vente på deg. Kanskje finner du tilbake? - eller kanskje er det tid for å begi seg ut i jaktmarkene igjen Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Bruker du p-piller el? Bivirkninger kan komme etter lang eller kort tids bruk. Eller kan du være vintertrøtt? Aner ikke om det kan være det hos deg, men du kan nå ha det i bakhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå