Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med p-piller i august/sept. og har faktisk hatt normal mens helt til nå. Men nå er jeg 10 dager for sen i forhold til forventet dag. Jeg har begynt å få ømme brystvorter og det "stikker" i brystene. Ellers ikke noe som kan likne symptomer.. (som kvalme etc.)

Tok en test for ca en uke siden, men den var litt rar;

i lyset kunne jeg se en svak, svak strek, mens i vanlig rombelysning så jeg ikke noe.. Har ikke rukket å ta noen ny test ennå (*blakk*) :-?

Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke at jeg skal si noe sikkert, men den svake streken kan være at du skimtet fargepigmentene der streken skal komme hvis du er gravid. Jeg har selv testet negativt, og da kunne jeg såvidt se en slik svak strek i lyset jeg også.

Skrevet

OK, tenkte noe sånt jeg også.

(står det ikke på pakken at dersom det ikke er en helt skarp strek så er man IKKE gravid, eller at man skal ta en ny test for å dobbeltsjekke..).

Et lite nurk er hjertelig velkommen, men det hadde kanskje passet bedre til neste år hvis jeg får velge... (mht. bosted, kjærestens utdannelse osv.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan jo hende at du testet såpass tidlig at det ikke ga noe utslag, så jeg ville nok ha testet på nytt hvis jeg var deg. Da får du nok vite resultatet mer sikkert, for nå burde det bli en klar strek hvis du er gravid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...