Gjest Lanyah Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Var i sentrum i dag, så kom jeg borti en del slike produkter på en butikk. Jeg likte spesielt godt en foundtation base jeg prøvde på hånden, sånn gjennomsiktig gele opplegg. Kostet 220,- om jeg ikke husker feil... Men..., hvordan er disse på huden? Noen som vet? Er det produkter uten sånne stygge innholds stoffer (viss dere vet hva jeg mener, produkter som ikke tilstopper porene). De hadde veldig mye kule ting, sånt som gjerne gjør sminken enda mer perfekt!
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Face Base inneholder nesten bare silikoner som legger en glatt hinne på huden og gir et fint sminkeunderlag. De fleste tåler det bra, noen får kviser av det, og andre kan få tørr hud av det (som undertegnede). Ergo: du må nesten prøve deg fram.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Det jeg vet om det merket er at jeg fikk en skikkelig allergisk reaksjon etter og ha brukt ett produkt derfra(selvbruning)!! aldri igjen
*Dolly* Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Min mening er at ModelCo-produktene er er så bra som folk skal ha det til, har prøvd den basen, HUFF A MEG. Men kunne tenke meg More BRow-saken. Har prøvd den, gurimalla, så bra.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 tror mange av dere har vært litt uheldige, for modelco har faktisk veldig mange bra produkter Jeg kunne ikke klart meg uten brow kit' et mitt eller lip wax'en for eksempel..
Gjest Lanyah Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Hm..., er vanskelig å vurdere om jeg skal teste ut noe, er veldig dyrt ògså egentlig, det gjør det enda vanskeligere...! Det virker bra..., har ting som ikke er overalt liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå