Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 han .sender meg lett 30 sms på en kveld .sender mer sms enn han snakker med meg .klarer ikke ta komplimenter .klarer ikke snakke om personlige ting .stoler ikke på noen .og jeg har hatt den beste sexen jeg noen gang har hatt .har rotet rundt med meg i 4 måneder .har mye til felles med meg .virker ofte redd for meg .virker sjenert .holder de fleste kortene tett til brystet .har alltid "oppført" seg som om han liker meg .kommer alltid på festene mine .sier han ikke kan flørte .sier han ikke er flink med komplimenter .sier han ikke kan sjekke .sier han har opplevd mye drit .har generelt lite sjangs hos jenter ikke så mange opplysninger dette.. men jeg prøver å finne ut av en slik person.. kanskje noen har møtt noen som ligner
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 ... åh, du har truffet exen min? Vel, kos deg med sexen det er alt dere har. Ingenting av det andre vil bedre seg med tiden. Og når sexen dabber av ... Da sitter du igjen med ingenting annet enn et tomt skall av en mann i huset.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ok. Jeg syns han høres super forelska ut basert på det du forteller her. Kan også hende han er livredd for å gjøre noe feil og det står i stil til at han er forelska for sånn er vi alle mer eller mindre. Jo mer forelska jo mer nærvøs for å gjøre noe som skal ødelegge det. At han forteller deg at han ikke kan flørte og ikke er flink med komplimenter etc. kan bety at det er hans måte å si at han ikke vet hvordan han skal gå frem for å kapre deg. At han er så forelska at han føler seg helt dust eller også redd som du sier han kan virke. At han sender masse sms er ikke så uvanlig men det kommer jo også ann på hva han skriver til deg? Uansett så må det viktigste være om du liker han. Gjør du det? Har du prøvd å gi han et push og gå litt fremover eller står alt på han?
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 høres ut som en flott fyr som kanskje har brent seg før eller har andre problemer som gjør at han ikke åpner seg. virker som han er veldig sjenert. det kan bedre seg, om du viser hva du føler og bruker litt tid på dere slik at hn blir sikker. men det er ikke sikkert han forandrer seg heller. men høres ikke ut som en type som kan såre deg, han virker redd for det motsatte.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Han setter deg høyt! Det er hva jeg får ut av det du forteller om han. Enig med missescada i at du burde gi han tid til å bli trygg på deg. Blir han det høres han ut som et kupp Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Høres ut som han er forelska i deg og at han har ekstremt dårlig selvtillit og at han er litt selvopptatt, syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor han høres så "fantastisk" ut og som en "god fangst", jeg syns han høres litt slitsom ut og som en litt krevende type, kanskje sjalu også?
Gjest Blondie65 Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Enig med Kosemose - dessuten vil jeg tro at et langvarig forhold kanskje vil mangle kjærlighetserklæringer, evne til å snakke ut om problemer, samt at det blir vanskelig å få høre komplimenter. Det å være sjenert er en tilstand man SELV må jobbe med å komme ut av. Det er en form for overdreven selvopptatthet som hindrer en selv - og omverdenen å få kontakt. Dette vet jeg godt - jeg VAR sjenert selv. Den sjenerte må begynne å fokusere på andre enn seg selv så ordner resten seg. Jeg ville aldri selv satset på en som sliter med å gi komplimenter eller fortelle hva han føler - jeg har bruk for slike uttrykk fra omverdenen og har vondt for å leve i en verden der dette ikke kommer av seg selv. Jeg måtte også lære meg å ta i mot komplimenter - istedenfor blikket i bakken og "øh nehei ... hehehe ... øhm ... atte det er da ikke såååå spesielt det da ..." så sier man "takk!" når man får det. Dermed blir det kjekt å gi kompliment neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Høres ut som han er forelska i deg og at han har ekstremt dårlig selvtillit og at han er litt selvopptatt, syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor han høres så "fantastisk" ut og som en "god fangst", jeg syns han høres litt slitsom ut og som en litt krevende type, kanskje sjalu også? ← Jeg syns han høret ut som en god gutt! .sender meg lett 30 sms på en kveld .sender mer sms enn han snakker med meg Oppriktig interessert i henne men som hun også sier så virker han litt sjenert eller har vanskelig for å slappe av. Kansje han har møtt kvinnen i sitt liv og syns vil si henne mange ting han ikke klarer fjes til fjes før han blir tryggere? .klarer ikke ta komplimenter Ikke ALLE er flinke til det! Jeg er ikke flink til det .klarer ikke snakke om personlige ting .stoler ikke på noen Som en annen sier så kan han ha blitt såret? Gjør han ikke til et dårlig emne, tverdt imot! .og jeg har hatt den beste sexen jeg noen gang har hatt eh??????!!!!! .har rotet rundt med meg i 4 måneder Gir ikke opp! Vil ha henne! .har mye til felles med meg Dumt? NEI! .virker ofte redd for meg redd = usikker kansje? .virker sjenert usikker .holder de fleste kortene tett til brystet trenger mer info. Kan bety så mye .har alltid "oppført" seg som om han liker meg jadaaaa .kommer alltid på festene mine halo!? Denne gutten vil være med henne! .sier han ikke kan flørte kan ikke eller er ikke interessert? 2 forskjellige ting. Kansje han ikke forelsker seg så lett men har gjort det denne gangen i henne? .sier han ikke er flink med komplimenter .sier han ikke kan sjekke samme som over .sier han har opplevd mye drit kan jeg ikke si noe på. Ok så har han opplevd mye vondt? .har generelt lite sjangs hos jenter har ikke eller har ikke interesse for de fleste? 2 forskjellige ting Jeg får et bra intrykk men kan jo ta feil?
Minien Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Holder du på med typen min, eller? Kjæresten min var også sånn i begynnelsen. Det viste seg at han var blitt veldig såret mange ganger, og derfor var litt "redd" for å inngå et forhold. Jeg ga han tid, og viste ham at jeg ville ha ham uansett, og nå har vi vært sammen i halvannet år og har det helt fantastisk. Så jeg tror nok han er ganske så interessert i deg, ja.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Han er nok veldig forelska i deg ja
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #11 Skrevet 20. oktober 2006 Kansje det starter og går :icon_smile: :icon_razz:
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 Kansje det starter og ender :icon_smile: :icon_razz:
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Kansje det .. :icon_smile: :icon_razz:
Gjest skeptisk Skrevet 20. oktober 2006 #15 Skrevet 20. oktober 2006 ikke spesielt positivt at mesteparten av kommunikasjonen foregår via sms.. innholdet i sms'er er sjelden verdt mer enn de 50ørene det koster å sende dem.. er min erfaring i hvertfall! Men det at han har giddet å holde på med deg så lenge ër jo bra da
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #16 Skrevet 20. oktober 2006 innholdet i sms'er er sjelden verdt mer enn de 50ørene det koster å sende dem.. ← Sier vel mer om de likegyldige sms du sender og de likegyldige sms du får det da Tror ikke du kan snakke på vegne av alle andre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2006 #17 Skrevet 21. oktober 2006 Sier vel mer om de likegyldige sms du sender og de likegyldige sms du får det da Tror ikke du kan snakke på vegne av alle andre. ← Poenget her er ikke likegyldighet.. Mitt poeng er at det er mye lettere å være "kjærlig" med noen per sms enn RL. Pluss at sms er en stooor kilde til misforståelser! En "klem" i en sms kan ikke for noe i verden måle seg med en ekte klem utført i virkeligheten mellom to mennesker av kjøtt og blod! Det er veldig enkelt å skrive "GID", men det koster mer å se en annen person inn i øynene å si at du er glad i vedkommende.. Jeg har selv opplevd (fra begge "sider") å sende flørtende/koselige sms'er for seinere å innse at de ikke kan overføres til virkeligheten.. Det er så enkelt med alle "kos" og "klem" og "suss og nuss" at man ikke engang tenker over at man skriver det.. Herregud, ja, sms er et flottkommunikasjonsmiddel som har gjort det enklere å ta kontakt med hverandre, men nettopp derfor bør man ikke så legge så mye i det..
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 Poenget her er ikke likegyldighet.. Mitt poeng er at det er mye lettere å være "kjærlig" med noen per sms enn RL. Pluss at sms er en stooor kilde til misforståelser! En "klem" i en sms kan ikke for noe i verden måle seg med en ekte klem utført i virkeligheten mellom to mennesker av kjøtt og blod! Det er veldig enkelt å skrive "GID", men det koster mer å se en annen person inn i øynene å si at du er glad i vedkommende.. Jeg har selv opplevd (fra begge "sider") å sende flørtende/koselige sms'er for seinere å innse at de ikke kan overføres til virkeligheten.. Det er så enkelt med alle "kos" og "klem" og "suss og nuss" at man ikke engang tenker over at man skriver det.. Herregud, ja, sms er et flottkommunikasjonsmiddel som har gjort det enklere å ta kontakt med hverandre, men nettopp derfor bør man ikke så legge så mye i det.. ← Er dette hva TS prater om? Skjønnte ikke det helt? Har lest hele tråden og forstår TS som at hun prøver å finne ut av en person som sender henne mange sms og gir inntrykk av at han liker henne og kansje er forelsket. Jeg tror ikke som deg at det er snakk om missforståelser? Hva mener du? Hvordan kan du tolke 30 sms om dagen som noe annet enn at han liker henne VELDIG mye? Men det er jo ikke sikkert du har førstehåndserfaring heller. En klem i RL er selvfølgelig ikke det samme som på sms men det er en bra start som KAN lede til en virkelig klem. Og hvorfor syns du det er galt å utrykke noe kjærlig på sms? Er midt i oppstarten av noe jeg håper vil utvikle seg til et forhold selv og jeg elsker at han skriver søte sms til meg og de vil jeg ikke være foruten! Det jeg tenker når jeg leser TS er at hun må ta grep selv også å ikke bare vente på at ting skal skje om hun vil det. TS.. Hvis du syns meldingene er uklare og han ikke skriver rett ut at han er forelsket i deg, har du spurt? Kansje han venter på at DU skal gi en reaksjon. Åpner han seg hva gjør du da? Og ber du han med på noe? Er det litt farlig å være helt alene først så be han med på fest. Jeg syns vi jenter ofte er for dårlige til å ta tak i ting selv. Gutta gjør så godt de kan stakar. Vi er vel ikke inkompitente heller? Du sier han lett sender deg 30 sms om dagen men svarer du da eller sitter du handlingslammet å bare leser? Et problem som kan oppstå hvis han skriver mange sms og du få, er at han blir usikker og ikke vet om han skal prøve noe mer i RL. Men det er ikke sikkert han slutter å sende 30 sms om dagen for det. Ikke hvis han er skikkelig forelska hvertfall. Jeg tenker ikke som siste gjest at du IKKE skal legge mye i sms han skriver. På meg høres det ut som du skal legge MYE i det. Han sender neppe 30 sms om dagen hvis de ikke betyr noe for å si det sånn Ønsker deg lykke til jeg. Fortell oss hvordan det går fremover.
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 nå har han overnattet hos meg to dager på rad, og jeg fikk faktisk "lov" til å sove hos han i natt (!)..helt utrolig.. på fredag kom han til meg etter litt overtalelse og vi hadde sex om kvelden og på morgenen. dessverre var det lite initiativ fra hans side..han skylder på at han ikke orker så mye når han er trøtt.. får lite kos, ingen kyssing..skulle ønske han kunne bare kaste seg over meg..har fått ut av han at han har slitt, og har mye prestasjonsangst..og jeg skjønner ikke hvorfor han har det i går natt sender vi sms, han er på byen og jeg er hjemme edru..han sier han vil overnatte, uten å ha sex..jeg lurer på hvorfor, ingen menn sier slikt..blir i tillegg overrasket over at han tar initiativ til noe. husker ikke hva vi sier, men han syns plutselig det var sent og tenkte på å komme seg hjem. jeg sa ok gonatt..han sier etterpå at han håpte jeg skulle si han kunne komme. blir veldig mye sms frem og tilbake, jeg sier ja til at han kan komme..og at jeg venter på han.. og han kommer og er i godt humør..jeg henviser han egentlig til sofaen for vi sove så urolig sammen og jeg var veldig trøtt..ikke skulle vi ha noe sex heller..vi snakker alltid rundt hverandre, og sliter litt med å fatte hverandre, haha..han ble ikke helt klok på at jeg sa ha nkunne ta sofaen i natt;) vil jo ikke avsløre for mye at jeg liker han, heh..men fikk han etterhvert oppi sengen min, slik jeg egentlig ville..men jeg ville bare ta på han..men det var ingen fysisk kontakt..ble dårlig i magen av at jeg hadde så lyst å ta på han..han sovnet og jeg tok litt på han da.. det var heller ikke mye kos på morgenen..han spør av og til om jeg kose litt med han..og jeg må alltid spørre om han kan ta på meg..virker som han ikke har lyst å ta på meg..helt håpløst da jeg overnattet hos han en gang, eneste gangen jeg har gjort, var han faktisk veldig kosete på morgenen..jeg våknet og han holdt rundt meg..men på kvelden spurte jeg om han hadde problemer med å ta p åmeg.. da svarte han nei, og tok litt på meg..da kysset vi en del når vi hadde sex.. helt himmelsk.. savner å kysse han... vet ikke hva jeg skal gjøre :/
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Høres ut for meg som om dere bare trenger å bruke litt tid med hverandre. Begge er forelska, det er det vel ikke tvil om! Det kan sikkert utvikle seg til å bli noe veldig fint tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå