Havfrua Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tenkte det kunne være greit med en liten presentasjonstråd slik at vi kan bli litt bedre kjent. Jeg er en jente på 30 år, gifta meg i fjor sommer, og vi venter nå vårt første barn. I følge første dag i siste mens har jeg termin 28. juni 2007. Jeg bor i Vestfold, ikke langt fra Tønsberg, og har hengt her på KG i ett par år nå. Håper på at vi blir en koselig gjeng her i juni-klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 :bukke: jeg er 31 år og har vært gift i halvannet år. nå venter vi altså vårt første barn menstermin er 25. juni! jeg er fra - og bor i - oslo. har vært litt til og fra på KG siden før jeg giftet meg, men ble først aktiv nå i sommer som prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Troy Skrevet 21. oktober 2006 #3 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Jeg er 31 år, giftet meg nå i april, og venter nå mitt tredje - men mannens første - barn. Jeg har fra et tidligere forhold en sønn på 9år og en datter på 7år (som leeeeenge har ønsket seg en lillebror eller lillesøster ). Vi holder til i bergen og har vært aktive prøvere siden juni i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2006 #4 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg er 27 år, bor i Oslo, ikke gift... men samboer. Vi venter vårt første barn og menstermin er 3.juni. Endret 22. oktober 2006 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayla73 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei Jeg har menstermin 26 juni :o) Er 33 år fra Oslo, og bor i Oslo og har samboer. Ingen av oss har barn fra før. Tok test i dag og er happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Blir 30 år under en av de første lukene i julekalenderen. Gift i 3/4 år. Mitt første barn. Bor i Oslo. Termin 19.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. november 2006 #7 Del Skrevet 18. november 2006 26 år. Gift i over tre år. Første barnet vårt. menstermin 1.juni Bor på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omegalady Skrevet 25. november 2006 #8 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Jeg fyller 41 før termin, som er 21. juni. Har 2 barn fra før, ei datter på 21 år, og ei datter på 3,5 år som jeg fikk sammen med mannen i mitt liv, som jeg traff for 5 år siden. vi venter nå nr. 2. Er forøvrig fra Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioletta Skrevet 28. november 2006 #9 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er 27 år. Ganske så nygift. Første barnet vårt. Bor på Østlandet. Menstermin St. Hans-aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 28. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg står som trådstarter men mistet da jeg var 6+1 så meg ser dere dessverre ikke noe mere i juniklubben. Håper jeg kommer sterkere tilbake om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glede! Skrevet 3. februar 2007 #11 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg er 25 år, venter mitt andre barn. Termin er 28. juni. Jeg bor i Tr.heim. Endret 14. mars 2007 av Glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepusen Skrevet 10. februar 2007 #12 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg er 27år, Mannen er 24. Venter vårt første barn. Giftet oss i august 05. Eier leilighet på Strømmen i Akershus. Studerer til å bli førskolelærer, og jobber deltid i bhg. Termin 20.juni Har en guttebebis i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 14. februar 2007 #13 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er 25 år. UL-termin 15. juni (menstermin 18. Juni) Ugift, men samboer med en engelskmann. Vi har halvveis flyttet til Norge, men han jobber fortsatt i London og jeg på vestlandet. Vi vil se hva som skjer i løpet av permisjonsåret og se hvor vi bestemmer oss for å bo. Norge er uten tvil et bra land å få barn i Vi venter et lite pikebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. februar 2007 #14 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei, og velkommen hit til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå