Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg skvatt litt :ler:

(Hva er det egentlig som foregår med de damene i bakgrunn?)

Endret av Sprilla
Skrevet

Hjelp! Jeg synes han var helt nydelig i "Angela". Etter det, har det bare gått nedover. Jeg tror han er drittlei av å være nuuuudelig og søøøt og vakker.. Han er som mannfolk flest - går gjennom en krise ;)

Skrevet

Oj! Litt av en forandring, ja. Syntes nesten det ble litt barnslig?? Litt mer sånn fjortisfakter å drive på med motorsag og selvkutting på scena... :overrasket:

Meen, han er skjønn da. Jeg "oppdaget" han da jeg så på Angela- serien, og da jeg var en 16-17 år gammel hadde jeg klistret bilder av han på hele skapet mitt :ler:

Nå, en del år senere, er jeg mer fan av Johnny Depp.... ;)

Skrevet

Har visst lenge at han har fått sånn stil. dessuten har han jo stått frem som homofil også.

Skrevet

Synes han er kul, kanskje han NÅ er sitt riktige jeg? Kul musikk også...det bandet hans.

Skrevet

:overrasket:

Men han dukker snart opp i Frustrerte Fruer, og der skal han spille typen/elskeren til en av fruene. Så regner med at han gjennomgår en ekstrem forvandling frem til da.

Skrevet

Such a waste of a pretty face.... sukk.... SÅ pen mann og så er han homo. trist er det!!!

Skrevet

Synes han var søt fremdeles jeg da,i musikk videoen til The Kill altså!

Skrevet

Such a waste of a pretty face.... sukk.... SÅ pen mann og så er han homo. trist er det!!!

[/q :Nikke:

Han er RÅlekker! :wow:

Skrevet

Han var myyye finere før - men jeg liker ikke menn med sminke, så det har nok noe med det å gjøre..

Tror ikke på at han er homo. Så ironisk som det intervjuet kan ha vært er det veldig vanskelig å si. Dessuten er han kjent for å være ironisk, så å sette ut rykter om seg selv er vel bare moro det ;)

Han har jo vært sammen med flere kjendiser - blant annet Cameron Diaz.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Rålekker fyr. Deler gjerne maskaraen min med ham anytime.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Rålekker fyr. Deler gjerne maskaraen min med ham anytime.

:overrasket: Deler ikke maskara med mannfolk.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Etter mine standarder ser han verre ut her

Ikke verre, bare ille der også. :ler:

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Og her var han vel i Angela-perioden om jeg ikke husker helt feil :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Og her var han vel i Angela-perioden om jeg ikke husker helt feil :)

Ja, og da var han nydelig.

Skrevet

Bare en liten påminnelse som man har lett for og glemme i hverdagen:

Man skal generelt være veldig forsiktig med og uttale seg om andre, inkludert deres stil, personlighet, utseende osv.

"Kjendiser" er selvfølgelig intet unntak! Sett deg selv i samme situasjon. Vi er alle mennesker med følelser, det være seg folk med et kjent ansikt, eller "de vanlig dødelige" som mange ville sagt. :fy_fy: :kgblunk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...