Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som da er en veldig fin dannet herremann.

Hvilken vil dere anbefale? Maxpris 600 kr..det er bursdagsgave..som jeg skal kjøpe alene har derfor begrenset med penger til akkurat det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vil dere anbefale? Maxpris 600 kr..det er bursdagsgave..som jeg skal kjøpe alene har derfor begrenset med penger til akkurat det!

Kanskje en av Chanels herreparfymer. De er klassiske og fine.

Skrevet

Jeg synes Giorgio Armanis parfyme Acqua Di

Skrevet
Jeg synes Giorgio Armanis parfyme Acqua Di

Acqua Di Gio skulle det stå... Den er kjempegod! :)

Gjest Deception
Skrevet

Chanel Allure Sport Homme er helt fantastisk.:)

Skrevet
Acqua Di Gio skulle det stå... Den er kjempegod!  :)

den vet jeg at han har :grine:

Skrevet
Chanel Allure Sport Homme er helt fantastisk.:)

Den lukter veldig godt! :Nikke:

Skrevet

Og hvor gammel er denne fine dannete herremannen? ;)

Vercase har en veldig god en. Husker ikke helt hva den heter, men det er en del sort/sølv/lilla på esken/flaska.

Be også om noen tips på parfymeriet.

Skrevet

Ein eller annan ny frå Dior luktar ganske godt.

Skrevet
Og hvor gammel er denne fine dannete herremannen?  ;)

Vercase har en veldig god en. Husker ikke helt hva den heter, men det er en del sort/sølv/lilla på esken/flaska.

Be også om noen tips på parfymeriet.

Han er 26 :) Skal be om tips ja..skal høre med kjæresten min og..men jeg vet at han har nesten allle jeg vet om..som jeg liker. Får se om det har kommet noen nyheter.

Skrevet

Polo Black er utrolig god og har stilig flaske.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Dior Homme har den vakreste flasken av alle.

Ellers har Prada nå kommet med herreparfyme, og CK Euphoria finnes nå også for menn.

Endret av Deception
Skrevet
Dior Homme har den vakreste flasken av alle.

Ellers har Prada nå kommet med herreparfyme, og CK Euphoria finnes nå også for menn.

prada skal jeg sjekke ut

Gjest Deception
Skrevet

Og L'Instant fra Guerlain finnes også for menn. Sofistikert... :)

Skrevet

I tillegg til noen av de nevnte bla. fra Chanel, så synes jeg "Burberry Brit" (den sorte) er veldig god.

Skrevet

Litt OT det her, men om du og vennen som skal få gaven bor i Oslo, bør du kjøpe gaven på Steen og Strøm sin Estetique avdeling (dn som bare har parfyme).

Den ligger på høyre side av trappa med en gang du kommer inn fra gågate siden. Der kan man bytte varen uåpnet mot byttelapp/ kvitering. Det er jo kjmepvanskelig å kjøpe parfyme til andre ;)

Skrevet
Litt OT det her, men om du og  vennen som skal få gaven bor i Oslo, bør du kjøpe gaven på Steen og Strøm sin Estetique avdeling (dn som bare har parfyme).

Den ligger på høyre side av trappa med en gang du kommer inn fra gågate siden. Der kan man bytte varen uåpnet mot byttelapp/ kvitering. Det er jo kjmepvanskelig å kjøpe parfyme til andre  ;)

Går vel ann å bytte andre steder også..jeg har alltid gjort det..Men takk for tipset..pleier å handle der også!

Skrevet
I tillegg til noen av de nevnte bla. fra Chanel, så synes jeg "Burberry Brit" (den sorte) er veldig god.

takk!:)

Gjest Saramia
Skrevet

Det er jo utrolig vanskelig det der da. Kan jo hende at du kjøper en han synes lukter dritt!

Skrevet
Det er jo utrolig vanskelig det der da. Kan jo hende at du kjøper en han synes lukter dritt!

har kjøpt en ny en fra Lauder..er jo bare å bytte=) verre er de tikke..har kjøpt parfymer i gave før.(også fått selv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...