Gjest Charlotta Skrevet 24. januar 2003 #1 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei, Jeg er en jente med veldig langt, slett hår i lik lengde. Jeg har som regel ikke så god tid om morgenen til å stå å "dille", men har tenkt å prøve meg litt fram nå i helgen for å øve meg litt på ulike frisyrer. Har sett litt i blader o.l. men der er det som oftest vinklet mer på styling og fancy frisyrer - og da gjerne kortere hår enn det jeg har. Er det noen som evt. vet om noe nettsted eller lignende som har forklaringer og illustrasjoner (gjerne trinn for trinn) som viser ulike frisyrer for langt hår. Ulike måter å sette opp håret på, div. fletter osv.? Syns jeg husker det var mer slikt i bladene før, men tenkte det kanskje var noe nettsted som har noen tips. Blir litt lei av å bare ha håret i en hestehale liksom Jeg har også lurt på om jeg skal kjøpe meg et nytt jern fra Phillips. Det er visst sånn 4 (eller 5) i ett jern, som både kan lage små og store krøller, korketrekkere og glattejern. Er det noen som vet hvilket jeg mener og som har erfaring med det? Fungerer det bra? Spesielt lurer jeg på om korketrekker funksjonen fungerer bra - altså er enkel å bruke og gir et fint resultat. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalita Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Hei! Ta en titt på women.com,under style and beauty. der var d noe sånt tror jeg. Ja jeg har den krølltangen du mener. Jeg syntes den ikke var såå bra. Jeg klarte ikke helt å få til sånne korketrekker liksom, men d er kansje fordi jeg ikke har så langt hår.På deg som har langt hår funker d kansje bedere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå