Gjest Juledame Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen som sender e-postkort i steden for de tradisjonelle snail-mail-utgavene? Jeg oppdaget hallmark.com (se: Free e-cards), og der har de utrolig mange fine! De sender jeg til litt perifere venninner (er ikke så flink til å få sendt vanlige postkort i tide, dessverre), men i fjor sendte jeg faktisk både vanlige pluss e-postkort til mange fordi e-postkortene var så fine/morsomme/tøffe. Synes du julekort MÅ være av papir?
Malama Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synes ikke noe om å erstatte julekort med e-post. Muligens "dobbelt opp", men ikke som erstatning. For ja, julekort bør være av papir, slik at de kan henges på kjøleskapsdøra med julenissemagneter
Mona Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synes ikke noe om å erstatte de fysiske kortene, det er koselig!
Gjest Tessmira Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Sender heller vanlige julekort enn e-post kort ja, mye koseligere å skrive og motta :-D
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Må si meg enig med papirkort-tilhengerne ja....
La Guapa Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Ingenting slår et postkort med håndskrift i. Konvolutten med de nye julemerkene til posten (som lukter nellik og kanel!) klistret igjen med et julemerke.... uslåelig og mye bedre enn e-kort...og herlig å sette på peishylla. men det er MIN smak. Guapa`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå