Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av legen har jeg fått vite at jeg har bakoverbøyd livmor. Er det noen som også har dette, og som kan fortelle meg litt om erfaringene fra deres graviditet? Vil det ha noe å si på hvilken form og størrelse magen får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor. Det samme har mamma og søstrene mine. Hvordan svangerskap du får er så forskjellig uansett at dette har neppe noen innvirkning. Ingen av mine søstre eller mamma har hatt like svangerskap- heller ikke jeg. Så dette har jeg ikke noe svar på.

Skrevet

Hei!

Jeg har bakoverbøyd livmor. Har abortert 2 ganger og spurte legen om dette kunne være en årsak, men han sa at det var ikke sannsynlig i det hele tatt. Han sa at jeg kun var en av 16-17% som hadde bakeoverbøyd livmor. Min mor har også bakoverbøyd livmor og har hatt 2 helt normale svangerskap. :D

Skrevet

Ettersom livmoren er bakoverbøyd og dermed er plassert lenger inn i magen, vil det si at den gravide magen synes senere eller blir mindre i forhold til "det normale"?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Mage kommer an på kroppsbygning, størrelse på baby og størrelse på deg selv. Ja også om du har vært gravid før.

Og nei, magen synes ikke senere.

Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor. Min lege fortalte meg at dette ikke skulle påvirke en eventuel graviditet.

Skrevet

Magen min vistes MEGET godt etter 12 uker...

Skrevet

Mamma hadde bakoverbøyd livmor, men hun ble operert for det(etter at hun fødte meg?).. Begge svangerskapene hennes har hun hatt to små fotballer på magen. Siste gang(med meg) så liten at hun kunne skjule det til hun reiste på føden! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...