pulverheksa Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 I så fall gidder dere se etter hva som er nett adressen til en kjøkkenvask annonsør er? På ene bildet er det en hjørnevask, som jeg syns var litt stilig. Annonsens står på en venstreside, ca midt i bladet. Har kommet i skade for å kaste mitt blad, og blir veldig glad om noen kan gi meg den adressen. har prøvd å søke litt selv men ikke funnet denne modellen.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Er det det nyeste, så har jeg det og kan sjekke etterpå.
pulverheksa Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Tror det er det nyeste. Står soppsesong på forsiden.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det står ingenting om sopp på forsiden av det jeg har (5/2006) "Viltspesial" er hovedoppslaget. Bladde fort gjennom og fant ikke annonsen du snakket om. Beklager!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ring eller mail redaksjonen, Pulverheksa. De kan sikkert bla opp og hjelpe deg. (Og sikkert bare positive til at folk virkelig legger merke til reklamene de har).
Eliza Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Hei, jeg har bladet! Nettadressen er: www.nibu.no
pulverheksa Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2006 Takk for svar. Skal inn og kikke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå