Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Symptomer på eggløsning
Skrevet

Etter mange år med hormonprevensjon er jeg jammen ikke sikker på om kroppen min fungerer helt etter oppskriften lenger. Jeg har nå sluttet med all form for prevensjon, og venter på mensen.... (lege er klar over dette)... og forhåpentligvis eggløsning.

Vet jo godt hvordan mensen fungerer, men nå er det så utrolig lenge siden jeg har hatt eggløsning at jeg ikke husker hvordan dette er for meg ;)

Hvilke symptomer er typisk for dere når dere har eggløsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym nå :)
Skrevet

Huff nå ble det visst litt feil med brukernavn og tema og det hele, sånn går det vel når man ikke logger seg inn..

Håper på svar likevel :)

Skrevet

Hvilke symptomer er typisk for dere når dere har eggløsning?

Jeg følte a tjeg hadde veldige klare symptomer på når jeg hadde eggløsning (jeg skriver hadde, fordi jeg nå er gravid ;) ). Jeg kjente stikkinger/smerter i eggstokkområdet, samt at jeg hadde tydelig el slim i noen dager rundt hver eggløsning.

Skrevet

Jeg har veldig lite symptomer på eggløsning.

Jeg kjenner litt vondt av og til (men siden det alltid er på venstre side så er jeg sannelig ikke sikker om det er det heller), men ikke mye.

Tror en god løsning er å tempe for å finne når du har eggløsning.

Skrevet

I begynnelsen lette jeg veldig etter stikninger i mageregionen, men har funnet ut at det har jeg nesten alltid, uavhengig av hvor jeg er i syklusen. Merker det iallefall på at jeg har masse EL - slim, og at jeg blir oppblåst. Fra den dagen det er slutt på EL - slim går det nøyaktig 14 dager før jeg får mensen.

Skrevet

Har aldri kjent noe stikninger eller noe i forbindelse med EL, men merker det på EL-slim. (brukte EL-tester innimellom jeg, da, for å vite det sikrere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...