Gjest Phair Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Vi vurderer å reise til Bulgaria i mai. Er det noen som vet hvordan været er der på den tiden?
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Vi var der i fjor og hadde det knall, men hørte at de som var der nå i sommer var skikkelig uheldig....regnet så mye at folk måtte reise hjem igjen Det beste været er visst før august mnd. Anbefaler deg å reise til Sunny Beach da det er der det "skjer"....ellers ville jeg googlet litt om forholdene der for i år/neste sommer....
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Er ikke Sunny Beach er stor partysted? Har med jentungen på 10 år så det er greit med liv, men ikke fyll og spetakkel.
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Åh..da ville jeg reist til det andre stedet...hva heter det nå igjen????
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hit tenker jeg det blir:) http://www.ving.no/hotel/hotel.aspx?region...8&hotelid=37539
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Og hvordan er maten i Bulgaria? Og priser? Er det noe man Må kjøpe der?
Gjest squeeky Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Nessebar var det ja Det er veldig billig der...maten er god, men anbefaler at du tar med deg piller mot diare og mot forstoppelse. Men vi hadde ingen problemer med magene våre, men better safe than sorry De har jo masse klær der, og iallefall for en 10 åring, så regn med at det blir litt shopping...hvor lenge skal dere være der?
karbonada Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 anbefaler bulgaria på det varmeste ja vi har også kjøpt oss 3 leiligheter der som står ferdig til neste år. maten, kulturen, stranden og livet der nede passet meg helt i blinken i alle fall. synes menneskene var veldig imøtekommende der og svært trivelige. før så var bulgaria ett fatigland men nå er di på tur oppover og det merkes også der nede. for meg var nessebar en egen herlig opplevelse og liker veldig godt spesielle små steder som dette. var det noe jeg skulle klage over så var det kanskje små tenåringer som fløy fulle rundt i gatene der.. alltså skandinaviske turister!!!
animelona Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Vi var i Primosko i sommer og det var helt topp! Været var knall, stranden kjempefin, maten var nydelig og prisene var er kapittel for seg selv. Vi ga ca 25kr for en hel middag inkl drikke. En øl kosta ca 4 kr... Primorsko var ellers en koselig og sjarmerende by, rolig og trivelig. Kunne gjerne tenke meg å dra tilbake dit igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå