Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg leter etter en sminkeveske som er liten nok til å få i veska (ikke bitteliten veske), men som samtidig rommer det mest nødvendige. Her i byen finner jeg bare dustete kjerringmapper med blomster, strass, sløyfer eller begge deler, eller barnslige med Snoopy på hos H&M. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen nettsider som selger fine sminkemapper, helst til en pris som man også kan leve med. Jeg har sett noen på hqhair, men de var ikke så fantastiske, eller veldig dyre. Forslag?
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Eg kjøpte ein pung på HM igår i brunt og svart. Den var veldig søt, og romma ganske mykje. Den var liksom vidare og vidare ned til botnen og hadde sånn rund flate underst som gjorde at den kunne stå på ei overflate. Kosta 49 kroner.
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Har du sett på Makeup Store? her ← Jepp, tenkte på dem, men jeg har ikke Make Up Store her hvor jeg bor, og da må jeg vente noen uker.
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Eg kjøpte ein pung på HM igår i brunt og svart. Den var veldig søt, og romma ganske mykje. Den var liksom vidare og vidare ned til botnen og hadde sånn rund flate underst som gjorde at den kunne stå på ei overflate. Kosta 49 kroner. ← Hmm, jeg var innom H&M i dag, og fant bare noen stygge med Kermit på, samt en rosa liten sak med blomster som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte. Ingen brun/svarte til 49 kroner? Var det i kosmetikkavdelingen?
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, jeg var innom H&M i dag, og fant bare noen stygge med Kermit på, samt en rosa liten sak med blomster som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte. Ingen brun/svarte til 49 kroner? Var det i kosmetikkavdelingen? ← Denne hadde meir eit sebramønster (svart og brune stripegreier). Såg også dei med Kermit på. Eg kjøpte denne på kosmetikkavdelinga, ja. Men denne avdelinga har også vesker og skjerf, og det var blant desse den var.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Det kan jo hende at veskebutikker noe fint som passer?
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Det kan jo hende at veskebutikker noe fint som passer? ← Ja, jeg får sjekke det. Eventuelt vente 2-3 uker, når jeg igjen har Make Up Store (og Face Stockholm) tilgjengelig igjen. Problemet er at jeg er så utålmodig, og når jeg setter meg noe i hodet, skulle det helst skjedd i går.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Problemet er at jeg er så utålmodig, og når jeg setter meg noe i hodet, skulle det helst skjedd i går. ← akkurat sånn er jeg og!
FashionySara Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 du finner vel sånt overalt..vita hr også en del? lindex har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå