Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Skal i bursdag i november, og trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg kan gi henne. Hun er i midten av 20 årene. Kjenner henne ikke så fryktelig godt, og finner det vanskelig å finne ut hva jeg kan gi henne! Hun liker klær og sminke og slike jenteting. Noen som har tips? Koste kanskje rundt 200-lappen.
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Et smykke fra Pilgrim? Bare sørg for å få med byttekort. Skulle du ikke treffe helt på farger og type så kan hun jo bytte til noe hun har lyst på.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Kjenner desverre ikke til noen av andre venner av henne, så blir vanskelig å spørre andre som kjenner hjenne
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hva med: - Gavekort på Platekompaniet (eller andre steder med CD og DVD) - Smykke (med byttekort) - Hudkremer o.l. - Skjerf, vanter - Kinogavekort (det tror jeg finnes i allefall..) - Veske - Pledd, en bok og god te i løsvekt
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 En god håndkrem, f.eks, Biotherm sin Biomains. Sist jeg kjøpte den kostet den 190 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå