Gjest sexysadie Skrevet 24. januar 2003 #1 Del Skrevet 24. januar 2003 Egentlig så magter jeg ikke dette forumet Alternativt. Er syk og lei av alle disse såkalte alternative. De som virkelig har evner viser seg ikke på slike forumer. Legg ned hele forumet D hadde vært d beste...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 24. januar 2003 #2 Del Skrevet 24. januar 2003 Så la være å gå på den siden, andre liker den kanskje! Du behøver ikke bruke akkurat den siden om du ikke liker den!! :evil: Personlig syntes jeg den er ok, og det er ingen regel som sier at du er nødt til å like den.... Men husk på at det er andre og på dette forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. januar 2003 #3 Del Skrevet 24. januar 2003 Det er da bare å holde seg unna det. Har du ikke annet å bidra med enn det der er det like greit at du holder deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #4 Del Skrevet 24. januar 2003 Egentlig så magter jeg ikke dette forumet Alternativt. Er syk og lei av alle disse såkalte alternative. De som virkelig har evner viser seg ikke på slike forumer. Legg ned hele forumet D hadde vært d beste...... I pisshumør, sexysadie? Rett det mot noen andre enn oss her inne på KG! Eller gå å ta deg en hodepinetablett. Det høres ut som du kan trenge det........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. januar 2003 #5 Del Skrevet 24. januar 2003 I all verden... Dette er virkelig ikke et forum jeg føler meg helt hjemme på.... men derifra til å mene at brukerne her IRRITERER DEG.....hva vil du oppnå m d++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. januar 2003 #6 Del Skrevet 24. januar 2003 Egentlig så magter jeg ikke dette forumet Alternativt. Er syk og lei av alle disse såkalte alternative. De som virkelig har evner viser seg ikke på slike forumer. Legg ned hele forumet D hadde vært d beste...... LOL! Må man ha evner for å diskutere alternative ting? Hva mener du med evner? Dessuten tror ikke vi forsvinner selv om forumet blir lagt ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. januar 2003 #7 Del Skrevet 25. januar 2003 Wow! Litt av en utblåsning ? Bad day SS ? Ikke la det gå utover oss da. Glad for at forumene ikke er under din dømmekraft jeg. Det er ingen som tvinger deg hit,- bare så du vet det...... Go`dag da Tror jeg du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mocca1 Skrevet 26. januar 2003 #8 Del Skrevet 26. januar 2003 Det er da ingen som må ha spesielle evner som liker alternative tenkemåter. En naprapat elle homeopat har utdannet seg og lært seg teknikker. I likhet med at en lege lærer seg det han kan. Ikke noe hokus pokus her. Men det finnes healere og klarsynte, de har evner. Og jo de diskuterer alternativt på lik linje med andre. Alle kan snakke om alternativt. Liker du det ikke lar du heller være. Enkelt og greit. Går vel ann å være litt positiv vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2003 #9 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg uttrykte meg hvist litt dårlig;Jeg mener er at jeg holder meg unna d alternative og d okkulte fordi jeg får for mange heavy vibber av d. Tarotkort skal jeg aldrig røre mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 Tarotkort skal jeg aldrig røre mer... Går det ann å spørre: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 14. februar 2003 #11 Del Skrevet 14. februar 2003 må komme med en kommetar angående tarot kort, ofte kan tarokort være hvad kan man sige ligge en en slaks forbandelse over dem, især hvis folk ikke kan bruge dem ret eller gemme dem på den rette måde, da vil når man lægger kort altid komme de værete ting fram, så jeg er enig med sexysadist at det bedste er at ungå dem hvis man ikke er klar på hvordan de skal bruges, har selv haft en par stokke som måttes smides ud fordi de var urene hvis man kan sige det lidt vanskelig at forklare det samme gælder healing med sten og mineraler de skal renses efter brug ellers påføre man næste mand det man har healet fra den forige person, det samme er det med kortene så man kan være udsat for meget slemme kort.... håber dere forstod lidt af dette :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knut. Skrevet 15. februar 2003 #12 Del Skrevet 15. februar 2003 For meg personelig blir det hele en tanke spekulativt når selvutnevnte experter tar betaling for å hjelpe mange mennesker som virkelig sliter.Det å tukle med mennesker son virkelig sliter mentalt,å få dem til å tillbe gamle bildeler for den slags skyld i vinnings hensikt kvalifiserer til!!!!!!Det er alt for mange spekulanter der ute til att dette forum noen gang får livets rett.Ta til vettet for faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå