Gjest Taxi Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har alltid brukt så mye crappy børster og koster når jeg sminker meg, men bestemt meg for å investere i ordentlige koster nå. trenger til solpudder, rouge og en sånn liten til øyenskygge. men er usikker på hvor jeg skal bestille fra (kjøper på nett selvfølgelig). purelux, glominerals, andre ?
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vil igjen anbefale Ultra Brush fra GloMinerals. Jeg var så dum at jeg kjøpte hos hudpleier, og betalte 495 for den. Men den er absolutt super, så lenge man er flink og ikke vasker den i såpe. Jeg gir den litt leave-in etter vask. Ellers har Make Up Store gode koster i naturhår, men de koster også fletta. Betalte 185SEK for en øyeskyggekost. Hvis du vil ha litt rimeligere, er kostene til Body Shop supre, spesielt rougekosten og den store Face and Body Brush, som er fin til pudder og solpudder.
Gjest Taxi Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 OK, takk igjen for forslag Jeg har sett på den fra GloMinerals... Kosa litt med den sist jeg var hos hudpleier, og fikk lyst til å ta den med meg hjem. Kanskje jeg bestiller den da, så kan jeg kjøpe resten på BodyShop!!
Shoegal Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Mac har veldig bra koster! Jeg er veldig fornøyd med både foundation- og øyenskyggekost derfra. *har gått litt mac-amok i det siste*....
Champagnepiken Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Bodyshop sine er faktisk kjempegode, og rimelige i forhold til kvaliteten.
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg synes Clinique har skjønne koster. (De er visstnok antibakterielle også, selv om jeg synes det høres mest ut som en gimmick.)
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Mac har veldig bra koster! Jeg er veldig fornøyd med både foundation- og øyenskyggekost derfra. *har gått litt mac-amok i det siste*.... ← Enig! Har en øyenskyggekost derfra som er veldig god. Synes den har mykere hår enn de fra Makeupstore og Body shop.
Nemesis Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har koster fra ID ? Altså øyenskyggekoster
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg bruker den største børsten fra body shop til mineralfoundationen min, og elsker den! Aldri kjent en så behagelig børste som er så god å legge med. Og ikke er den for dyr heller!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil igjen anbefale Ultra Brush fra GloMinerals. Jeg var så dum at jeg kjøpte hos hudpleier, og betalte 495 for den. Men den er absolutt super, så lenge man er flink og ikke vasker den i såpe. Jeg gir den litt leave-in etter vask. Ellers har Make Up Store gode koster i naturhår, men de koster også fletta. Betalte 185SEK for en øyeskyggekost. Hvis du vil ha litt rimeligere, er kostene til Body Shop supre, spesielt rougekosten og den store Face and Body Brush, som er fin til pudder og solpudder. ← Bruker du den til foundations.? Ser de har ultra brush,kabuki brush ,og blender brush i Glo mineral kan alle de brukes til foundations? Halv pris hos beautybridge
Nemesis Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Hmm.. Jeg synes Body shop rougekosten er så glatt i hårene.. Føler ikke at mineralsminke setter seg godt nok på den. Men sminkekostene er gode
Gjest Deception Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Bruker du den til foundations.? Ser de har ultra brush,kabuki brush ,og blender brush i Glo mineral kan alle de brukes til foundations? Halv pris hos beautybridge ← Jeg bruker den til foundation, ja, og også til mineral-solpudder (jeg har et fast fra GloMinerals). Det fine med å handle hos hudpleier, er at man faktisk får personlig service. Men for min del var det mest et "vil ha nå, helst i går"-begjær. Mange bruker også kabuki-koster til mineralfoundation, disse skal visst gi et mer dekkende resultat. Blender-kosten vet jeg ikke hva er til.
Netten Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har koster fra ID ? Altså øyenskyggekoster ← Jeg har en dobbel øyenskyggekost, en tynn eyelinerkost, en øyenbrynkost, en pudder-/rougekost og en kabukikost fra i.d. Øyenbrynkosten er uunnværlig, og eyelinerkosten er genial når du væter den litt og bruker øyenskyggen som eyeliner. Den doble øyenskyggekosten er så som så. Den aller beste kosten jeg har er definitivt rougekosten fra Clinique! SÅ myk og deilig!
Nemesis Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Tok faktisk og kjøpte meg en øyenskyggekost fra Clinique på SN tidligere i kveld
Fashion.Faux.Pas Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 elsker chanels børster... dyre ja, men verdt det, spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå