Gjest Taxi Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må kjøpe ny rouge. Alle jeg har er for rosa eller kalde i fargen (heter ting som iced pink osv...) vil ha en litt varmere med mer rødt enn rosa kanskje? Noen forslag?
Gjest Deception Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du vil ha en fin, varmrød rouge, har Dior en. Tror det er nr 863 eller 864. Den heter i hvertfall Rouge Feu. Ellers kan du kikke hos MAC og Make Up Store, der får du i hvertfall mer for pengene enn hos de vanlige parfymerimerkene. De små krukkene med kremrouge fra Clinique er også veldig fine (har lyst på selv), spesielt en i farge som heter Petal Cream. Den har jeg grådig lyst på selv.
Shoegal Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har akkurat kjøpt kremrouge fra Mac i en farge som heter Ladyblush. Veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 MAC har en fin pudderrouge som heter Style. Den er ferskenfarget med bittesmå gullpartikler.
Gjest Taxi Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg trenger litt fler forslag her jeg... Har enda ikke fått kjøpt meg rouge
Rexina Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg synes hm er bra på dette jeg da det gjør ikke noe for huden å ha billig merke i rouge. Liker veldig godt de skimmer kulene. disse gir en naturlig gylden glød og fin farge i vinterlyse kinn Det selges kuler på body shop også. disse synes jeg også er veldig fine. Av merkene liker jeg Dior, som nevnt, og chanel Endret 16. november 2006 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå