gard Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Har dere testet denne nye søkemotoren: http://www.msdewey.com/ . Husk å ha på lyd når du tester den....søkene går ikke så raskt men det er litt underholdene
Gjest nallemaja ikke logget på Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 HEHE! Denne var kjempemorsom! Hvis den bare hadde funnet noe av det jeg søkte etter så skulle jeg brukt den som fast søkemotor! Skikkelig kul!
Irie Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Men hun finner jo ingenting? Men ganske morsom, selv uten lyd.. (er på lydløs pc på jobb..)
Drua Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hun finner ikke noe, og sa det samme hver gang.
Gjest Hufsa Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 herregud den var artig , til tross for at hun bare sto der "dum og deilig"
Cata Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Ikke bare dum og deilig, men hissig også. Hun skjøt på meg med gummistrikk. Og en venninne av meg som prøvde ble håvet inn med lasso og fiskesnøre da hun ikke stilte noe spørsmål.
~white lady~ Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Hun finner ikke noe, og sa det samme hver gang. ← Meeen, regner med du skrev på engelsk, da? Jeg fikk svar hver gang jeg, men hvis jeg brukte for lang tid begynte hun å skyte på meg med gummistrikk!
nallemaja Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Den funker faktisk bedre i dag enn i går! I går søkte jeg etter navnet mitt, og hun fant ingenting(men slo med en pisk først....) i dag søkte jeg på det samme og masse kom opp!
Spoven Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Hun fungerer best om man spør henne dumme spørsmål fant jeg ut.. Hun sprengte nettopp en datamaskin i lufta (og en mann tror jeg) Og sa at om jeg kunne komme inn i datamaskinen så kunne vi kanskje ha litt sex... men bare kanskje.. Jada, litt på kanten spørsmål...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, hvem det nå er som har laget denne så tjener vedkommende GODT med penger (Det er en slik side hvor eieren får betalt for hvert fullførte søk, altså får betalt for hver link folk trykker på)
Minien Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Haha! Skriv "to do a blowjob"! Moro! Oj..blir forskjellig hver gang.. Hun tok iallefall frem en banan - så sensuelt på meg, skrelte bananen og.... tok en stor bit! hihi.. Endret 24. oktober 2006 av Minien
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 Haha! Skriv "to do a blowjob"! Moro! Oj..blir forskjellig hver gang.. Hun tok iallefall frem en banan - så sensuelt på meg, skrelte bananen og.... tok en stor bit! hihi.. ← Jeg fikk kjeft fordi jeg var så uanstendig. Akkurat som irl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå