Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har dere testet denne nye søkemotoren: http://www.msdewey.com/ . Husk å ha på lyd når du tester den....søkene går ikke så raskt men det er litt underholdene :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest nallemaja ikke logget på
Skrevet

HEHE! Denne var kjempemorsom! Hvis den bare hadde funnet noe av det jeg søkte etter så skulle jeg brukt den som fast søkemotor! Skikkelig kul!

Skrevet

Men hun finner jo ingenting? Men ganske morsom, selv uten lyd.. (er på lydløs pc på jobb..) :ler:

Skrevet

Hun finner ikke noe, og sa det samme hver gang. :forvirret:

Skrevet

herregud den var artig :ler: , til tross for at hun bare sto der "dum og deilig" :roll:

Skrevet

Ikke bare dum og deilig, men hissig også. Hun skjøt på meg med gummistrikk. Og en venninne av meg som prøvde ble håvet inn med lasso og fiskesnøre da hun ikke stilte noe spørsmål. :ler:

Skrevet
Hun finner ikke noe, og sa det samme hver gang.  :forvirret:

Meeen, regner med du skrev på engelsk, da? Jeg fikk svar hver gang jeg, men hvis jeg brukte for lang tid begynte hun å skyte på meg med gummistrikk! :ler:

Skrevet

Den funker faktisk bedre i dag enn i går! I går søkte jeg etter navnet mitt, og hun fant ingenting(men slo med en pisk først....) i dag søkte jeg på det samme og masse kom opp!

Skrevet

Hun fungerer best om man spør henne dumme spørsmål fant jeg ut.. :) Hun sprengte nettopp en datamaskin i lufta (og en mann tror jeg) :) Og sa at om jeg kunne komme inn i datamaskinen så kunne vi kanskje ha litt sex... men bare kanskje.. :ler: Jada, litt på kanten spørsmål... :sjenert:

Skrevet

Hehe, hvem det nå er som har laget denne så tjener vedkommende GODT med penger ;) (Det er en slik side hvor eieren får betalt for hvert fullførte søk, altså får betalt for hver link folk trykker på)

Skrevet (endret)

Haha!

Skriv "to do a blowjob"! Moro!

Oj..blir forskjellig hver gang..

Hun tok iallefall frem en banan - så sensuelt på meg, skrelte bananen og.... tok en stor bit! hihi..

Endret av Minien
Skrevet
Haha!

Skriv "to do a blowjob"! Moro!

Oj..blir forskjellig hver gang..

Hun tok iallefall frem en banan - så sensuelt på meg, skrelte bananen og.... tok en stor bit! hihi..

Jeg fikk kjeft fordi jeg var så uanstendig. Akkurat som irl. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...