Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så jeg pepperkaker, småkaker og smultring på Ultra.

Clas Ohlsson på Strømmen hadde fått inn julebelysning og diverse papir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er butikken julepyntet til randen, og selveste julenissen var innom og ristet frvirret på hodet...

Skrevet

Her er det også så smått kommet jul i butikkene. Så julebrus, pepperkaker og julemarsipan i butikken på mandag :overrasket: Synes det er litt i tidligste laget...

Så også reportasjen på tv2 i fra plantasjen, det var litt voldsomt spør du meg, og veldig tidlig :sjenert:

Skrevet

Jeg har sett julemarsipan fra Nidar og sånn julenissesjokolade og pepperkaker en stund nå. Synes det er VEL tidlig. Det ødelegger sånn for jula. Det er noe annet med bedrifter som selger julepynt på nettbutikker, for da kan man selv velge når man vil se på det og handle, om så litt før jul, men det er da alt for tidlig å finne helpynta julebutikker! Jeg så også på God morgen norge om plantasjen, hjelp sier jeg bare..

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg så det om plantasjen, men har faktisk ikke sett julevarer i butikkene enda. (oversett det, kanskje? ;) )

Skrevet

Jeg har vært innom Plantasjen, og der var det fullt av julepynt ja. Er enig i at det er tidlig, men litt koselig er det allikevel da.. Har ikke sett det i noen andre butikker, men det er vel ikke lenge før.

Skrevet

Skeidar på Alnasenteret har begynt å få inn julevarer.

Synes også jeg så noe på Glassmagasinet når vi kjørte forbi på lørdag, men det er jeg ikke helt sikker på.

Skrevet

Jeg kjøpte julebrus i dag! :hoppe:

Skrevet

Jeg kjøpte julebrus på lørdag. Fy søren så godt det var. :sikle:

Men det er ikke alle julebrusene som er like gode altså. Jeg kjøpte den fra Aas, den var kjempegod!

Skrevet

Jeg var innom en julepyntet Elkjøp i dag... og de selger jo ikke juleting heller, dette var bare "stemningspynt". Hele taket var fullt av innpakkede pappesker og ved kassa var det en haug med sånn esker.

Skrevet

Jeg vil også ha julebrus, tror jeg må stikke innom på Rema :perebrus:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

IKEA er jo også julepyntet...

Fantastisk tidlig, spør du meg, men hver sin lyst.

Greit å begynne i november, men september (det var da det begyte) er litt i tidligste laget for meg også.

Men, hvis ikke det hadde gått noe julegreier i september, så hadde ikke butikkene begynt da heller. Så det er vår egen feil.

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk for mange år siden, skulle alle utstillingsvindu være ferdig til 25. november. Ergo fikk vi inn julevarene en uke før. Synes i grunnen at det passer å sette frem julevarer midt i november.

Basta :frustrert:

Skrevet
Da jeg jobbet i butikk for mange år siden, skulle alle utstillingsvindu være ferdig til 25. november. Ergo fikk vi inn julevarene en uke før. Synes i grunnen at det passer å sette frem julevarer midt i november.

Enig! :Nikke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Helt enig. Det er da det er interessant (i hvert fall for meg) med julevarer.

Gjest Tessmira
Skrevet

Den beste julebrusen synes jeg er den fra Hamar og Lillehammer bryggeri, har klart å la være å drikke enda (vært i butikken i 1 uke eller noe sånn) men må nok snart prøve en :icon_razz:

Skrevet
Den beste julebrusen synes jeg er den fra Hamar og Lillehammer bryggeri, har klart å la være å drikke enda (vært i butikken i 1 uke eller noe sånn) men må nok snart prøve en :icon_razz:

Morsomt at du nevner den. Jeg sitter akkurat og drikker en slik selv. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...