Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er på jakt etter ei ny veske og har bl.a. kikket litt på veskene fra Claudio Ferrici, noen som har noen synspunkter på dette merket og har noen vesker å anbefale ?

Jeg vil gjerne ha ei veske i skinn, mørk brun, mellomstor størrelse (plass til mobil, paraply eller solbrilleetui). Var nylig i Madrid og forelsket meg i ei veske som var i klassisk/røff stil, men den kostet over 8000kr :overrasket: Litt i meste laget for ei veske... :forvirret:

Hva er grei pris å gi for ei veske, er 1500kr i overkant ?

Har dere noen andre vesker å anbefale i skinn i såkalt "klassisk/røff" stil ?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har en veske som er fra Claudio Ferrici som er helt topp! :) Fikk den for flere år siden, og bruker den masse, og den er fremdeles like fin!

Siden jeg fikk den i gave, vet jeg ikk hvor mye den kostet. Hvis du kjøper en veske du er rimelig sikker på at du kan bruke i flere år synes jeg det er greit å bruke 1500 kroner på det. Mens det er altfor mye for en sesongveske, mener jeg.

Skrevet
Hvis du kjøper en veske du er rimelig sikker på at du kan bruke i flere år synes jeg det er greit å bruke 1500 kroner på det. Mens det er altfor mye for en sesongveske, mener jeg.

Jeg er på utkikk etter en veske som vil holde seg fin i mange år da jeg ikke kjøper så mange vesker (så det blir nok ikke en sesongveske). Men for at jeg skal kunne bruke den i mange år bør den jo være litt klassiske i stilen og ikke gå ut av motebildet på et halvt år :forvirret:

Skrevet

Jeg kjøpte meg mullbery veske til 6000 som jeg har planer om at skal vare flere år!

bruker aldri penger på "unødvendige" ting, derfor var det greit for meg (og mannen min) at jeg kjøpte så dyr veske.

Skrevet

Jeg har flere vesker fra Claudio Ferrici, og er kjempefornøyd med dem. Nå har jeg ikke funnet noen jeg har likt i år, men jeg er kanskje litt sær på veskefronten... Prisen pleier å ligge på mellom 2000 og 3000, men jeg har kjøpt flere av mine til nedsatt pris. De holder seg veldig godt, og de er av skikkelig kvalitet. Men du må også være snill med dem, pusse dem i ny og ne så skinnet holder seg pent.

Skrevet

Jeg synes ikke 1500 er mye..for en veske du tror du kommer til å ha i flere år. Jeg er veskoman..(? :legrine: ), og har en avtale med meg selv at jeg kan kjøpe en "veldig" dyr veske( maxpris 10 000) en gang i året.. Har ikke gjort det i veldig mange år vel og merke..begynte i år :legrine: . Ellers handler når jeg vil..men prøver å ikke bruke mer enn 1000 kr på en...

Go for it!

Gjest LilSweetie
Skrevet
Jeg er på utkikk etter en veske som vil holde seg fin i mange år da jeg ikke kjøper så mange vesker (så det blir nok ikke en sesongveske). Men for at jeg skal kunne bruke den i mange år bør den jo være litt klassiske i stilen og ikke gå ut av motebildet på et halvt år :forvirret:

Da er Claudio Ferrici en god ide!

Skrevet
Jeg likte ikke den første.

Hvilken type vesker synes du er fine ? Fint om du har mulighet til å legge ved link til nettsider ;)

Skrevet
Hvilken type vesker synes du er fine ? Fint om du har mulighet til å legge ved link til nettsider ;)

hvisw du tenker på klassiske vesker..liker jeg helt enkle, men stilige. Denne spennen ødela litt synes jeg. Fikk den til å nesten se "billig" ut. Også likte jeg ikke formen på vesken heller. Skal se om jeg finner noen linker..

Skrevet

Er det noen som har kjøpt fra nettsiden til CF? Erfaringer?

Skrevet

De skinnveskene de har på www.gooba.no er fine

Gjest Deception
Skrevet

På førstesiden til Morris viser de en fin veske fra The Trend.

Er det forresten noen som vet om en nettside for dette merket?

Skrevet (endret)
Skal se om jeg finner noen linker..

Takk, hadde satt pris på det :icon_smile:

De skinnveskene de har på www.gooba.no er fine

Er ikke så veldig glad i Friis-veskene, for mye stasj på de

På førstesiden til Morris viser de en fin veske fra The Trend.

Dessverre liknet denne på en kopi av Mulberry-vesken Roxanne :forvirret:

Endret av Kira27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...