Gjest Minimia Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Kan noen motemennesker hjelpe meg litt her? jeg vurderer å kjøpe sånne lange/store smykker til et par venninner i julegave, men vet ikke om det fremdeles er moderne? Litt dumt å kjøpe noe som er skikkelig ut synes jeg. Noen som har peiling?
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke oppfattet at det er "ut". Butikkene selger jo smykker som aldri før, også både lange og store. Jeg synes smykker var en kjempegod gaveidè!
Karamba Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Smykker er alltid morsomt å få! Enig i det som Aimee skriver at butikkene har jo kjempestort utvalg i smykker nå for tiden. Synes en kan bruke det meste av smykker nå for tiden, det viktigste er vel at de matcher antrekket, eller...
aimee Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 M-m - enig! Og blir du usikker om å gå for smykker, kan du jo gå for ørepynt, det går i hvert fall aldri av moten!
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 lange smykker er fortsatt in, og skal visst være det neste sommer også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå