Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En annen ting er at denne tråden er nok et bevis på at janteloven fremdeles står sterkt her i landet.

Jeg er ikke fan av janteloven i det hele tatt! Men ærlig talt... Bendiksen tar det for gitt at hele Norge skal feire han! Det blir patetisk synes jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært få her (inkludert Arne Bendiksen selv) som har fått med seg at NRK faktisk hadde en aldri så liten 80-årsdags hyllest ;)

Skrevet
Jeg er ikke fan av janteloven i det hele tatt! Men ærlig talt... Bendiksen tar det for gitt at hele Norge skal feire han! Det blir patetisk synes jeg da.

Det var ikke det jeg leste.

Skrevet
Og det kan ikke ha noe med Vgs måte å fremstille det på, for det er jo en veldig seriøs avis.

Hehe, godt poeng. :ler:

Og det nevnte jeg vel tidligere i tråden også; at det virker som VG har trykket denne saken for å dumme han ut. Det er typisk VG.

Skrevet
Svært få her (inkludert Arne Bendiksen selv) som har fått med seg at NRK faktisk hadde en aldri så liten 80-årsdags hyllest  ;)

:hoho: Heia Arne!

Skrevet
Hehe, godt poeng.  :ler: 

Og det nevnte jeg vel tidligere i tråden også; at det virker som VG har trykket denne saken for å dumme han ut. Det er typisk VG.

VG oppnådde det de ville, å fremstille Arne Bendiksen som en dum, bitter, gammel mann. :tristbla:

Skrevet

Syns da han så ganske så blid ut på bilde jeg.

Jeg fortalte da ikke til VG når jeg var liten at jeg var skuffet over at jeg ikke fikk et barbie hus.

Men grattis med dagen. For all del. Skjønner at han er skuffa, det gjør jeg, var bare en merkelig måte å formidle det på syns jeg.

Og til dritt slenging. Det er nok bare fordi man kjenner der skoen trykker. Jeg har nesten ikke sett dritt om bergensere, eller trøndere. Men nordleninger det er det mye dritt om. Men jeg bryr meg ikke. Men jeg kjenner at jeg må forsvare min opprinnelse. Det er helt naturlig at man reagerer på det når det gjelder sitt "eget folk".

Skrevet
Syns da han så ganske så blid ut på bilde jeg.

Jeg fortalte da ikke til VG når jeg var liten at jeg var skuffet over at jeg ikke fikk et barbie hus.

Synes du virkelig det er sammelignbart?

Skrevet

Nei egentlig ikke. Men det var vel bare for å poengtere at jeg syns det var en merkelig måte å formidle at man er skuffet på.

Skrevet
Nei egentlig ikke. Men det var vel bare for å poengtere at jeg syns det var en merkelig måte å formidle at man er skuffet på.

Hvordan synes du han burde gjøre det da?

Skrevet (endret)
Men grattis med dagen. For all del. Skjønner at han er skuffa, det gjør jeg, var bare en merkelig måte å formidle det på syns jeg.

Ja, enig.

Men det er ikke sikkert at det var sånn saken skulle være opprinnelig. Da må vi nesten rette nesa mot VG igjen.

Jeg kan tenke meg at de ringte for å gratulere han med dagen, og få noen ord fra jubilanten. Så sa sikkert Bendiksen i en bisetning at han var skuffet over NRK, Bergen blablabla... Også var det dèt som ble overskriften, og saken.

Og det er ikke bare typisk VG, men journalister generelt.

Endret av aimee
Skrevet
Ja, enig.

Men det er ikke sikkert at det var sånn saken skulle være opprinnelig. Da må vi nesten rette nesa mot VG igjen.

Jeg kan tenke meg at de ringte for å gratulere han med dagen, og få noen ord fra jubilanten. Så sa sikkert Bendiksen i en bisetning at han var skuffet over NRK, Bergen blablabla... Også var det dèt som ble overskriften, og saken.

Jeg tror du nærmer deg sannheten her.

Skrevet
Jeg tror du nærmer deg sannheten her.

Jeg ække dum serru! :ler:

Selv om jeg ikke har noe til overs for Bendiksen og hans 80-års dag ;)

Skrevet
Hvordan synes du han burde gjøre det da?

Burde han egentlig ha gjort noe med det?

Men jeg tror ikke det var han som oppsøkte vg. Tror nok han ble oppsøkt. Så det er jo egnetlig greit.

Men syns fremdeles det er en merkelig måte å gjøre det på :ler:

Skrevet
Jeg ække dum serru!  :ler:

Selv om jeg ikke har noe til overs for Bendiksen og hans 80-års dag ;)

Nei, det hadde jeg ikke trodd du var heller. :ler:

Skrevet
Ja, enig.

:Nikke:

Tror jeg skal henge meg på denne jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...