aimee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #41 Skrevet 19. oktober 2006 En annen ting er at denne tråden er nok et bevis på at janteloven fremdeles står sterkt her i landet. ← Jeg er ikke fan av janteloven i det hele tatt! Men ærlig talt... Bendiksen tar det for gitt at hele Norge skal feire han! Det blir patetisk synes jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #42 Skrevet 19. oktober 2006 Svært få her (inkludert Arne Bendiksen selv) som har fått med seg at NRK faktisk hadde en aldri så liten 80-årsdags hyllest
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #43 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er ikke fan av janteloven i det hele tatt! Men ærlig talt... Bendiksen tar det for gitt at hele Norge skal feire han! Det blir patetisk synes jeg da. ← Det var ikke det jeg leste.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #44 Skrevet 19. oktober 2006 Og det kan ikke ha noe med Vgs måte å fremstille det på, for det er jo en veldig seriøs avis. ← Hehe, godt poeng. Og det nevnte jeg vel tidligere i tråden også; at det virker som VG har trykket denne saken for å dumme han ut. Det er typisk VG.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #45 Skrevet 19. oktober 2006 Svært få her (inkludert Arne Bendiksen selv) som har fått med seg at NRK faktisk hadde en aldri så liten 80-årsdags hyllest ← Heia Arne!
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #46 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe, godt poeng. Og det nevnte jeg vel tidligere i tråden også; at det virker som VG har trykket denne saken for å dumme han ut. Det er typisk VG. ← VG oppnådde det de ville, å fremstille Arne Bendiksen som en dum, bitter, gammel mann.
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2006 #47 Skrevet 19. oktober 2006 Syns da han så ganske så blid ut på bilde jeg. Jeg fortalte da ikke til VG når jeg var liten at jeg var skuffet over at jeg ikke fikk et barbie hus. Men grattis med dagen. For all del. Skjønner at han er skuffa, det gjør jeg, var bare en merkelig måte å formidle det på syns jeg. Og til dritt slenging. Det er nok bare fordi man kjenner der skoen trykker. Jeg har nesten ikke sett dritt om bergensere, eller trøndere. Men nordleninger det er det mye dritt om. Men jeg bryr meg ikke. Men jeg kjenner at jeg må forsvare min opprinnelse. Det er helt naturlig at man reagerer på det når det gjelder sitt "eget folk".
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #48 Skrevet 19. oktober 2006 Syns da han så ganske så blid ut på bilde jeg. Jeg fortalte da ikke til VG når jeg var liten at jeg var skuffet over at jeg ikke fikk et barbie hus. ← Synes du virkelig det er sammelignbart?
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2006 #49 Skrevet 19. oktober 2006 Nei egentlig ikke. Men det var vel bare for å poengtere at jeg syns det var en merkelig måte å formidle at man er skuffet på.
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #50 Skrevet 19. oktober 2006 Nei egentlig ikke. Men det var vel bare for å poengtere at jeg syns det var en merkelig måte å formidle at man er skuffet på. ← Hvordan synes du han burde gjøre det da?
aimee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Men grattis med dagen. For all del. Skjønner at han er skuffa, det gjør jeg, var bare en merkelig måte å formidle det på syns jeg. ← Ja, enig. Men det er ikke sikkert at det var sånn saken skulle være opprinnelig. Da må vi nesten rette nesa mot VG igjen. Jeg kan tenke meg at de ringte for å gratulere han med dagen, og få noen ord fra jubilanten. Så sa sikkert Bendiksen i en bisetning at han var skuffet over NRK, Bergen blablabla... Også var det dèt som ble overskriften, og saken. Og det er ikke bare typisk VG, men journalister generelt. Endret 19. oktober 2006 av aimee
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #52 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, enig. Men det er ikke sikkert at det var sånn saken skulle være opprinnelig. Da må vi nesten rette nesa mot VG igjen. Jeg kan tenke meg at de ringte for å gratulere han med dagen, og få noen ord fra jubilanten. Så sa sikkert Bendiksen i en bisetning at han var skuffet over NRK, Bergen blablabla... Også var det dèt som ble overskriften, og saken. Og det er ikke bare typisk VG, men journalister generelt. ← Jeg tror du nærmer deg sannheten her.
aimee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #53 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tror du nærmer deg sannheten her. ← Jeg ække dum serru! Selv om jeg ikke har noe til overs for Bendiksen og hans 80-års dag
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2006 #54 Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan synes du han burde gjøre det da? ← Burde han egentlig ha gjort noe med det? Men jeg tror ikke det var han som oppsøkte vg. Tror nok han ble oppsøkt. Så det er jo egnetlig greit. Men syns fremdeles det er en merkelig måte å gjøre det på
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #55 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ække dum serru! Selv om jeg ikke har noe til overs for Bendiksen og hans 80-års dag ← Nei, det hadde jeg ikke trodd du var heller.
Colargol Skrevet 20. oktober 2006 #56 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, enig. Men det er ikke sikkert at det var sånn saken skulle være opprinnelig. Da må vi nesten rette nesa mot VG igjen. Jeg kan tenke meg at de ringte for å gratulere han med dagen, og få noen ord fra jubilanten. Så sa sikkert Bendiksen i en bisetning at han var skuffet over NRK, Bergen blablabla... Også var det dèt som ble overskriften, og saken. Og det er ikke bare typisk VG, men journalister generelt. ← Tror jeg skal henge meg på denne jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå